Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 19 December 2011

Lega




Leganya rasa bila dapat meluahkan apa yg terbuku di hati pada tuannya.. rasa mcm beban yg besar dah terlepas di fikiran.. cuma diharapkan ianya tidak lagi menjadi isu selepas ni.. 

^______^

6 Ulasan:

~izan~ said...

harap apa yg akak rasa terbeban selama ini berkurangan.. =) semoga akak terus hepi n ceria selalu.

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang rasa lega bila perasaan dapat diluahkan... :)

**kak Ena, bila nak cerita pasal kejadian ritu??

wahida said...

apa yg ko luahkan tu ena? eh, sibuk lak aku nak tau...hehe...

apapun, aku harap ko chill selalu yer...

aiDieNa said...

Apakah itu yang terbeban di hati??

LYAfrina said...

huhu.. lya pon berada dlm situasi y sgt2 tbeban.. rsaletih sgt nk hadapi smua ni.. tp nk tak nak..ttp kt kna tempuhinya.. kna tabahkan hati..

MrS. F!zA said...

betul k.ena..slgi kita pendam membebankan hati je kan..bila dah luah trsa batu yg besar ats kepala dah jatuh..huhu