Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 23 December 2011

Hai Korang...



Salam...



Maaf yeh korang sbb tak brp sempat nak ziarah korang.. sgt2 terhad la masa yg ada ni.. ni pun ai curi2 bukak.. sbb ai pun rindu ngan korang.. nak bebel umah korang dan nak tengok & baca citer2 korang... nak apdet citer aritu pun tak sempat2 lagik..  nak nak.. pc kat umah dah rosak. nak kacau lappy huby pun susah jugak sbb dier banyak keje.. huk huk..



Huby.. pe kate tambah ler lg 1 lappy??? ahahahhaha... owh.. tak sesuai kot nak ngengada mintak skrg, manyak mende tu huby nak settle kan.. sian pulak.. okeyh.. okeyh.. lain kali ai ngendeng... ;P






2 Ulasan:

ieda said...

patutlah dah lama ena z singgah umah akak :)

umialya said...

akakpun nak pc baru tapi keperluan anak2 perlu diutamakan, ermmm