Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 4 November 2011

Salam AidilAdha



Sana sini dah wat n3 nak balik raya or ucapan raya sempena Raya Aidiladha yg bakal disambut pada Ahad nanti.. kejap sungguh masa berlalu kan?



So, korang wat preparation jugak ke utk raya ni? ada wat kuih tart ker or apa2 kuih cam raya puasa tu?.. Bagusnya la.. kami ni beli je la.. tu pun kepek2 je la kot.. yg lain menu wajib tetap sama.. eh! kali ni setelah 2 tahun tak balik raya haji di kampung halaman ku.. kali ni kami akan memeriahkannya di sana.. ecehhh! tu nak kata raya kat KL tak meriah la tu??? ahahahhah.. tak la bukan gitu.. sama je.. beza kat sini umah MIL, kat kg, umah mak ayah kita.. tempat kita membesar tentula lebih xcited nak balik kan.. InsyaAllah.. akan bertolak pagi2 sabtu nanti sebelum ayam berkokok.. heheh



Raya Qurban tahun ni.. ada amik bahagian Akikah utk dak irfan.. sepatutnya dah settle da tp masa buat 2 tahun dulu.. cuma sempat ayah booked 1 bahagian saje.. jd ada baki lg 1 bahagian.. sambil tu ayah pun ada jugak wat kurban.. so, lebih meriah sikit raya haji tahun ni.. nak nak raya ke-2 tu pulak adik lelaki sy nak bertunang.. so, agak padat la xtvt tu.. sayangnya.. cuti tak leh amik banyak ari dah.. cuti ku dah tinggals ecoet jekk lg... uhuhuhuhu..



K la.. 






Eh! nanti nanti.. alahaiii.. cepat nauuu nak klik (x) tau... jap la.. 








sbb???






ku pun nak jugak ucapkan... 





Errr.. naper ada gambo pulak ni?? ucapan nyer mana??? jap jap.. ada tu.. kat bawah.. keh keh keh... tuan rumah saje je.. nak enterprem gambo yg dah pernah tayang sebelum.. Motif??? dah lama tak amik gambo berempat.. so, hubby??? harap maklum... :P






"Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha... Yang Pulang ke Kampung or Ke Mana Saja.. Berhati2 di Jalan Raya.. Memandulah Dengan Penuh Berhemah.. dan Pastikan Rumah or Kenderaan Anda Dalam Keadaan Baik" ^______^







9 Ulasan:

lieyalatif said...

selamat hari raye qurban buat ena sekeluarga...semoga kite sume diberkati sempena hari mulia nie....hati2 di jalan raye yeak....

LYAfrina said...

SALAM AIDILADHA ENA...
SELAMAT BALIK KE TRANUNGGG KITER!!!
PANDU BERHATI-HATI...JIWA SELAMAT :-)

LYAfrina said...

ena,,, td baca kt blog k.ieda... dia nk msuk blog ena.. tp xdpt sbb dh private.nnti ena invite la dia yer:-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Hari Raya Aidiladha Ena..^_^

wahida said...

nnt tepek gambar adik bertunang tu ye ena...

ibundo said...

cuti lagi ke ena..

ieda said...

yeayeyeyeyeyyeye !
lompat bintang tinggi2 ...
dah boleh masuk dan komennnn

majukk sat sbb akak x leh masuk rituuu .. ena dtg komen nak balas komen x leh lakkk

skg dah x majuk dahhh lalalalla
selamat hari raya dik ! :)

MrS. F!zA said...

aqiqah darwisy ada 1 bhgn lg tk settle..baru bt 1 jgk haitu..

~izan~ said...

gmbr berempat kami pun xbyk kak.masing2 susah nk bg kerjasama,terutama yg kecik ni.hehe