Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 3 November 2011

Lega




Hai korang..



tercari peluang dan ruang utk menaip kat sini.. masa yg ada dah tak banyak pulak.. skrg kalo nak buat entry, jalan umah kawan2 hanya diberi masa 1 jam, 10 minit setiap session.. gitu y dah disetkan oleh organization.. uuhuhuhu.. tu yg buat bertambah2 la kurang n3.. rasanya banyak masa tang jalan2 umah kawan2 saje.. pun ada banyak yg tak sempat tinggalkan komen..



Malam td kami p jumpa doc lg pasa dak irfan nye lebam terhantuk tu.. baru rasa lega lepas 2 kali p jumpa doc.. kata doktor memg gitu lah akan jd.. lebam kat bahagian mata tu sbb darah beku yg turun dari dahi yg terhantuk tu.. dan akan beransur2 hilang dengan sendirinya serta tak memberikan apa2 kesan yg negatif utk jangka panjang..



Doc kasi ubat makan & cream sapu yg lain plak.. sbb aritu punyer dak irfan tak nak makan dan ubat sapu tak diberi pun.. memg rasa fuhhhhhhhhhhhhhh.. errrr.. Alhamdulillah.. lega rasanya.. :)


Peacee!! sy baik2 aje auntie semua.. ^____^





Daaaaaaaaaaa...







5 Ulasan:

Izan Ishak said...

hi comel irfan....moga cepat2 baik ye!

izan pun boleh pulak terhantuk kepala kat tangga..ouchhh sakit!

lieyalatif said...

fuh lega pasal kes terhantuk tu ena...seb baik la tade ape2 kan.....harap cepat laa lebam tu surut....kalo tak selagi tu laa kite risau......

~~*Lady Salwa*~~ said...

Baru jengah sini.... terlepas cerita lak...

Sal pernah jugak alami camni masa study dulu...

Tapi bukan kena kat kepala la. kat tulang keting kaki... memang bengkak teruk la sebab kena bola hoki yg amat kuat...

Pastu darah beku turun sampai ke tapak kaki... memang seriau tengok...

Sama la, doc yg sal jumpa tu pun cakap, memang darah beku tu akan hilang sendiri.

InsyaAllah, tak ada apa2.. Harap2 tak ada apa2 effect pada irfan la...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sian dak Irfan..
Alahamdulillah takde kesan yg negatif..

MrS. F!zA said...

mak aih sampai lebammmm..sian irfan..seb baik tkde kesan apa2....