Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 5 October 2011

Wordless Wednessday : So, Layan Mata Je la Sampai Ke Petang Hihihi..



^__^


;P


;P


^_________*








"
"
"
"
"
"
"
"
"
V



^_________^








9 Ulasan:

eMMe said...

Amar Irfan makin boolat! comel! kak Anis nape makin kuruih...tak mo makan nasi ke? makan ayam goleng pun menten, hehehe...Mama dowang ni tak mo enteprem ke? selalu mama dia pantang jumpe kamera, hahahhaa...

♥MAMASYAZA♥ said...

heeee geram sgt tgk hero bulat ni, kalo depan mata dah lama kena cubit ni

~izan~ said...

hensem arr kak anak akak nie..geram tgk!~

~Siti Hajar~ said...

makin bambam si Irfan ni, pipi tu geram tgk, mcm nk cubit2 je...hehe...

Irfan bselera makan yer k.ena? Danies mkn kurus & kurus, mkn jgk tp badan xnaik, munkin sbb asyik sakit je kot...huhu

ak yuyunz said...

yaAllah semangat dak irfan niiii..

ena rasanya anak2 ena ni suka kfc eh.. hehe..

~aSHa~ said...

hensem boy

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... tak yah nak cerita, gambar dah bercerita...

suka tengok irfan yang bambam tu... hehe

NzA said...

comel + cute + ensom + KFC yg sedap....

hajarus said...

encem la irfan ni... nampak semangat sker tgk badan dier...