Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 29 October 2011

Erk???




Penat ku taip panjang berjela.. sudahnya boleh plak terdelete... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. stressssss okeyh!




so, layan je la gambo seketui ni..





gambo zaman batu.. erkkk?? 









tak la batu sangat..




baru nak keras je.. ;P








8 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Rajinnye kakak..tlg mama melipatke tu.. ;)

MrS. F!zA said...

tgh taip psl ape tu kak ena smpi terdelete??ekeekke

*monday blues lah haini.. betis pon bengkak2 gara2 terlalu byk berjalan kt cameron..huhu

LYAfrina said...

hehe...

rajin kaka lipat baju....

**msti taip pnjang ni..pastu tdelete.. msti geram kan??

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... sal pun pernah gak jadik camtu... past terus mood nak taip balik hilang...

rajin anis tolong ummi dia lipat baju... ni yg rasa tak sabar nak tunggu izzati besar, leh tolong wat keje umah... hehe

wahida said...

rajinnya anak dara sorang ni...

Izan Ishak said...

hahaha...mana ada zaman batu ena. tetap fresh sampai bila2 nih. kalau kakak tgk nih mesti dia senyum2 je.

chugie said...

Salam ena..

Alhamdulillah, dh bleh melawat ena..
tq ye sudi invite saya.. :D

pssst: terkejut tengok pic anak ena dengan rambutnye yg panjang tu tau.. cam antu plak.., heheheh :D

ak yuyunz said...

wahhh.. kakak tolong ummi lipat kain yer.. so sweet anis..

tapi terkejut pulak memula tengok gambar.. seram :)