Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 28 September 2011

Wordless Wednessday ^_*


As'kum... 


Masing2 Mulut Penuh..


^_______^

Ammr Irfan & Sepupunya Ahmad Dzul Qayyum yg lahir beza 3 hari saja.. Apa la tercengang tu Qayyum?? hahaha









;P


???















&










Nak jugak tumpang sekali.. hik hik.. 

Jangan terpedaya dengan gambor sy tu.. sbb gambo bisa menipu.. wajah sebenar banyak dah jeragat ala2 tahi lalat kat bawah mata tu.. huhuhu.. 


Eh eh.. tetiba je jd tak wordless.. ahahhaha... ;P







19 Ulasan:

ieda said...

ekekke cute je ..
yg paling bawah x tahan :)

LYAfrina said...

hehe... dari atas tgk pic asyik makan.

tiba2 last ada gadis ayu disitu... sweet :-)

Rizziela said...

Tuan rumah mesti nak enterframe gak kan?

Qayyum dengan sepupunya muka x nampak sebaya pun kan?

Nida said...

Sampai terabur kentang tu..hehe. Sabaq naaaa....

MrS. F!zA said...

comei pic kakak duk potong ayam tu..smpi terjatuh2 fun fries dia

~izan~ said...

akak tetap maintain cun! jeles tgk tahi lalat akak! elok je terletak kt situ,kena cari lalat la suruh buat kt pipi izan jugak hihi...

kemain terkejut muka si kecik tu,nampak apa tu? hehe

Mama Hanim said...

semua gambar cantik la ena, tp yg plg bwh tu lg cun..hehe.

Fieza79 said...

apa pun ena ttp cun...tahi lalat tu pemanis...

sweet nya Anis pakai tudung...comel lerr..

mamalieyna said...

gambo lelain tu candid, tp tang gambo mak dia, cam berlakon jer..hikhik..cute je..^_^

sama cam eina la, kekunun wordless, jd terlebih membebel jugak..hahaha..

Ietams said...

ena,
lucu la gamba bujang dua orang tu

lieyalatif said...

kikiki ni bukan ww dah ni..he he he

wow....meatballs ikea....teliur dah nie.....meleleh okey heheheeh

ape pun pic mamanye dok posing tu comeh...cam anak dare okeyyyy...

♥MAMASYAZA♥ said...

sronok tgk gelagat anak2 makan

eB ezrin said...

comei2 sumer pn :)

umialya said...

apa yg ena menungkan tu?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comelnye kakak bertudung..mcm mamanye juga..sweet.. ^_^

wahida said...

kakak potong ayam tu comel!!

NzA said...

kelakar je tgk muka Dzul...hi.hi.hi..

CuppyCakeMommy said...

educational toys promotion ..
it is fun and smart toys for your kids..

visit our page at

www.smart-intelligent-toys.blogspot.com

for further inquiry kindly contact us at ysalli@yahoo.com

Pepel BoNda AmaNi said...

cute...dari anak sampai la kat umminyer....