Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 21 September 2011

Malu Tapi Mau.. Hik Hik.. dan Mood Datang Di Hari Wordless...



Tak kisah la kan.. nak wat camner.. "dia" datang tiba-tiba.. ;P


Dari semalam eh! dari ari senin kot! dok bukak tutup bukak tutup new post ni.. sbb rasa sangat lah malas nak mengarang.. tp bila mood mengarang datang, cerita pulak yg hilang.. gitulah bila cerita tak buh dalam draf siap2.. alahaiiiiii...


so layan gambo je la..


lupa pulak apa la yg dorang ni dok pakat tengok time ni.. dan ai sorang2 jek ngadap kamera..  hurmm..


Dah gaye mentadak mentadu pun ada ni.. hahahha..
xceli aksi melompat tak jadi ni.. dah tu ramai plak yg nengok.. seme pakat malu tapi mau.. sudahnya huby yg penat.. dah la terkejar2 nak snap.. sudahnya gambo tak clear.. tp ku suka gambo ni.. ^_^




Ni pun sama.. aksi sengal.. ahahahhahahha..



Lokasi: Pantai Bukit Keluang, Besut

Port yg wajib pergi tiap kali balik kg.. dan waktu ni sangat2 lah ramai ngan pengujung.. mungkin seme pakat amik angin petang raya.. ;P

Kejadian: Raya ke-3 kot.. ntah lupa.. hahhahaha..





22 Ulasan:

SiTi said...

adik beradik akk ke ni?

ibundo said...

hehe.. dgn anak murid, kakpah selalu buat gayaa kanggaru macam tu. macam gambar nombr 2 tu.
dah jadi ke macaroni awak..

LYAfrina said...

hehe... y gaya mentadak mentadu tu..kiut je sorang2....

mamalieyna said...

hikhik...semua sporting bergambo..best aa...kalau eina, malu2 weeh..ngee.. =P

mamashikin said...

ngeh ngeh ngeh..klakar yg gaya mentadak mentadu tuh..hee

ak yuyunz said...

teringinnya nak g ganu naa..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..sporting jer semua..comellah gaya mentadak mentadu tu.. ;)

Ietams said...

lawa baju =)

~izan~ said...

akhirnyer...dah hilang dah bosan akak yer.. akak punya tahi lalat tu mahal tau.cun!

mentadak mentadu pun tetap ceria semua! best!

ieda said...

haaaaaaaaaa beraya di tepi pantai lah pulokkk ekkeke :)

NM02 said...

syantek baju kamu

hajarus said...

cantik la baju akak... comey jer cam tuan dier... ;d

Redbloodsnow said...

akakkkkkk...u look soooo gorgeous in BLUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. terpegun zie tgk taw :)

Pepel BoNda AmaNi said...

mentadak pun mentadak la kak..cute apa....

Fieza79 said...

comel ena...

sporting semua...knp tk lompat lg smpai betul2 menjadi...hehee

~Siti Hajar~ said...

bestnyer ambik angin pantai, sy suka pantai...

amboi! semua sebaya & comel2 belaka..

umialya said...

bestnya, semua sporting

p/s:lamanya tak sampai ke bukit kluang..

eB ezrin said...

alahai, comel2 jerk sumer :)

~aSHa~ said...

seronok kan bila balik kg....
sepupu sepapat ke ni?

eMMe said...

ena pose la camner...suke me tgk, kene je gaya dia. hehehe...

pst: nnt emel me, me kasi address umah...

Nana said...

comeinye heee

MrS. F!zA said...

adik beradik ke semua tu?