Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 7 September 2011

Intro Raya 2011



Salam..


Sana sini dah apdet citer raya kan.. sy ni haihhhhhhhh!!.. maleh bebenor rasanya.. nak nak gambonya pun sumer kat lam kamera huby lagi.. nak amik pun maleh.. erm.. ada la sekeping 2 amik kat fb adik sy tu haaaaa.. tp cam blur plak.. bertambah2 la malasnya tu.. alahai..


Bila p jalan2 umah korang korang dan korang tu kan.. Mcm2 citer raya ada.. syok baca.. tp tu la.. ada yg ditinggalkan jejak, ada yg dah taip tp pastu hang.. pastu ada yg sempat baca tp gambonye tak kuor2.. hurmmm.. arini kijer macam free sikit.. ni yg nak jalan2 dan nak mengetip kat sini.. tp tak beh kan bila tak de bukti sekali.. hok aloh laaaa...



Tp mai la sy tempek 1 pic masa beraya kat kg aritu.. 


Ramai tak kami???
Hehehe.. ni sebenarnya dah campur ngan sedara mara.. tp keluarga kami pun besar jugak.. nanti sy tempek lagi yeh.. utk intro sekeping je la dulu.. ;P


Jumpa tak sy duk kat belah mana??? 
^_____*







26 Ulasan:

.::Lynn::. said...

jeles tgok gambar raya beramai² mcm gini...

mamalieyna said...

waah meriahnya...lebih byk biru tu..+pepel +meroon+kuning.. ^_^...syoknye + jelesnyee..hehe

selamat hari raya ena..up lg byk2 pic raya tau..kita tungguuuuuuuu...hee~

Adlina Husaini said...

ramainya family member ena..mesti riuh rendah kan..bestnya..

nampak...ena kat belah kiri tu...comel je dia

eMMe said...

yeah!!! akhirnya....
tu dia Ena, diri belah kiri skali
serba biru, piwit!!!

♥cikmOt♥ said...

jumpa...di sebelah kiri...hehehe

~Siti Hajar~ said...

besarnyer family k.ena, mesti meriahkan bila bkumpul semuanyer..

jumpa k.ena, nun ditepi berbaju biru sedondon anak beranak..

cepat la update pic raya byk2..hehe

Zue AnnaLeeya said...

sonotnya family ramai gini...
mesti havoc kan satu umah...

ieda said...

seronok kan bila ramai2 nie .. time nak bergambar tuu pasti kecoh ekekke .. sedangkan akak family kecik punn riuh rendah ekeke :)

MRS. K said...

ramaiiii ahhh.. sedondon gitew.. muafakat membawa berkat.. hehe

Nana said...

wah ramainye
penuh umah mesti meriah

~izan~ said...

ramainyer kak..seronok la kalau dh penuh mcm ni.belum org lain lg dtg beraya ni... semua cantik2..sampai penat cari akak mana hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

bestnya kak..tengok gambar ramai2 cam nie...wah akak tema biru nyek...cantik..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kita pong camtu gok mek na..if balik ganu..mmg ade yg tak masuk dalam kamera sbb dok muat weakakaka

hajarus said...

wow meriahnyerrrr.... ;d

~aSHa~ said...

ramainye..mesti meriah di pagi raya kan...

NzA said...

meriahnya!!!!!!

Echa said...

ramainya tema biru gitu tahun ni kan..m eriah betul raya reramai camni.. penuh rumah

Fieza79 said...

ya allah ramainya...meriah la kalo gini nya ramai berkumpul serentak kan...

tk nmpk ena...nnti up lg tau citer dn gamba rya..!

Ietams said...

cantik kaler biru yg hujung kiri tu..

mzhany said...

waaa ena, seronoknyer ramai nyer....

aiDieNa said...

Wah.. meriahnyer.. sure Anis ngan Irfan pulun banyak duit raya nie.. ehehe.. biru temanya tahun inie yer.. :)

wahida said...

aku tau ko kat celah mana...sebelah kiri sekali tu kan...walau pun ko halus kecik molek, aku tetap dapat carik ko...hehe...comel je ko ena...


selamat hari raya!!

eB ezrin said...

Selamat Hari Raya

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

MrS. F!zA said...

meriah nya!!! seronok tgk ramai2..family kami tkramai gini..ekekeke

umialya said...

ena? nampak2.. yg dok berkepit ngan en. abgnya tu, ngeeeeee