Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 14 September 2011

1 lebih Baik dari "0" .... heheh



Hai korang..


Arini dah masuk ari ke-2 la sy masuk opis.. hurm.. anak2 pun dah beransur pulih.. tinggal selesema & batuk je lagi.. sama seperti mak & pak nya juga la tu.. tak pe.. janji dah tak demam kan.. ^_*


Semalam.. belah petang ada Majlis Rumah Terbuka Hari Raya peringkat KPKK.. tp sy tak g pon.. sbb selera pun tak de sangat.. dok kong saner.. kong sini.. sok sek sana.. sok sek sini.. batuk & selesema la tu.. so tak yah la p menyibuk kan.. uhuhuhu...


Hurmmm..Tapi nak sambung citer raya.. rasanya tak dapat la sbb gambo masih ngan pemilik kameranya... huby la tu.. ntah! sampai sudah tak amik2 ngan dier.. kat umh pun balik je dah terlupa.. pastu lepas isyak je mata dah ngantuk.. feeling2 ubat batuk la kononnya.. heheh.. 


Tak pe la.. sy share sekeping lg gambo raya aritu.. boring gak kan n3 kosong tak bergambo sesaje.. sendiri yg tengok pun boring... apatah lg korang yg datang menjengah.. kot ada la yg masih sudi nak jengah sini.. ecehhh! ayat cam nak merajuk jekk.. ekekekke...




kata tak de gambo raya.. tetiba jekk ada nih! munsykil ni... wakakakkakakakka... 


ops! ni masa beraya umah sedara di kg ye kawan2..
^___^


Tapi nampak cam kumpulan nasyid pun ye gak ni.. hahhaha..



19 Ulasan:

KuNanGKuNanG said...

wah..semua biru...:)

MrS. F!zA said...

alahai tk puasnya nk tgk..hikhik..cantik baju akak!

MrS. F!zA said...

alahai tk puasnya nk tgk..hikhik..cantik baju akak!

hajarus said...

sumer same kaler... cantik... cam berjanji jer kak... hiii...

Pepel BoNda AmaNi said...

baju akak nampak sangat cantik....

LYAfrina said...

comel ....
kaler biru
ena pon cam ank dara lg tau

eB ezrin said...

yg dok kat tgh tuh saper eh? lawo la... awak nmpk biru ;p

mamalieyna said...

hikhik..mmg mcm kumpul nasyid la...biru sume..cun.. ^_^

huu~ cam lama tak singgah sini..limited time..hu~

~Siti Hajar~ said...

cantiknyer serba biru, redup je mata memandang...

K.ena cepat la upload pic raya byk2, nk tgk baju k.ena, dr jauh nmpk cantik la...hehe

Dilla Ady said...

hahahha..btul la...nmpk cam kumpulan nasyid pulak..tp geng ketua nasyid yg tengah2 tu le paling cun skali..cam anak dara gitu..

NM02 said...

nak lagi dan lagi

lieyalatif said...

biru mate itam ku ekekekeek....comey2...ena mcm anak dare hah...siyes lieya ckp...comey jek baju ena...sweet sgt2....

NzA said...

biru!!!dh pakat ke tu...

♥MAMASYAZA♥ said...

biru u, plan tahun depan nak pilih warna biru

~~*Lady Salwa*~~ said...

ha ha, cam kumpulan nasyid pun ada... pastu akak tekongnya... hehe

sebab baju akak sorang lain daripada yg lain...

**memang cantik la tuan umah nih... nampak berseri je...

wahida said...

sweetnya uolls ni...

ieda said...

cantikkk warna biruu nie sejuk mata kan :) dikkk manisss je di tengah2 tuuu , kalah anak2 dara tuuu

aiDieNa said...

A'aa.. macam kumpulan nasyid.. korang dah berjanji² ker pakai baju sama kaler??

~izan~ said...

kak,album baru kumpulan nasyid ni dah siap ke hehe..gurau je kak..semua comey2..cantik2..