Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 26 August 2011

Salam Aidilfitri



Salam Semua..


Memandangkan harini hari terakhir bekerja sebelum menyambut Aidilfitri yang tinggal bbrpa hari saja lagi.. sy juga ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan:-


Selamat Hari Raya Aidilfitri

&

Maaf Zahir  Batin


dari kami sekeluarga.
^___^


Andainya ada salah dan silap sepanjang menulis di sini.. Harap jangan ada yang simpan didalam hati.. Maafkan lah hamba ini.. 


Pada yang pulang ke kampung halaman (yang tak balik pun sama juga) berhati2 dijalan raya dan di mana saja berada.. Dah raya nanti jangan terlebih makan pulak.. Kesihatan kena jaga jugak... hehehhe.. 


Note: Kami akan bertolak ke kg tengah malam nanti.. ingat nak balik awal arini tapi tak boleh sbb keje banyak la pulak tiba2.. huhuhu.. 





15 Ulasan:

Pepel BoNda AmaNi said...

hati2 balik kampung ye kak...selamat menyambut hari raya...maap dari eida jugak...

mamalieyna said...

salam aidilfitri buat ena sefamily~

seronoknya dh nak balik kg..tinggal la eina sengsorang kt sini..hee~

semoga selamat balik dan kembali ke sini ye..

maaf zahir batin~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Ena & keluarga..Mohon Maaf Zahir & batin^_^..

Selamat Balik kek KG..Berhati2 dijln Raya..Moga selamat pergi & kembali.. ^_^

Nida said...

Salam Aidilfitri buat Ena sekeluarga.. semoga selamat perjalanan pergi dn pulang ke kampung.. makan ketupat ingat-ingatlah akak di sini ye.. :)

CT said...

Salam aidil fitri jgk...:)

~Siti Hajar~ said...

Slmt Hari Raya Aidilfitri utk k.ena jgk...maaf zahir batin jgk yer...

K.ena pun drive carefully ok, semoga selamat semuanyer...

NM02 said...

selamat hari raya aidilfitri. maaf jika ada kekasaran atau tersilap bahasa sepanjang saya komen dalam n3 kamu. take care sepanjang cuti raya nnt ye.. maaf zahir dan batin

~~*Lady Salwa*~~ said...

Selamat hari raya buat akak sekeluarga jugak.. Maaf zahir dan batin...

Hati2 pulang ke kampung...

Dr. Ben said...

Eid Mubarak!

sue said...

selamat hari raya aidilfitri..

aiDieNa said...

Salam Aidilfitri dari akak juga.. tak sempat kita berjumpa sebelum raya yer.. hehehe.. kata jer sebelah rumah... tak kisah lar.. blog jadi penyambung bicara.. Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga.. nanti datang lar beraya ke rumah.. :)

Adlina Husaini said...

Orang kota pulang ke desa,

Pulang ke desa menyambut raya,

Andai saya berbuat dosa,

Anda semua maafkanlah saya,

MrS. F!zA said...

selamat hari raya k.ena! mana entri balik raya ni?tk sbr nk tgk gmbr raya..

wahida said...

selamat hari raya ena...

masih cuti lagi ke?

NM02 said...

maner citer raya?