Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 5 August 2011

Eh! dah dekat Jam 4 ptg la.. Jap lg dah boleh balik dah ni.. weeeeeee!!


Heheh.. 


Dah petang jumaat pon.. Esok dah cuti..hoyeayyyyy!!... cam owang tak pernah cuti pulak.. padahalnya cuti sabtu ahad jek.. poser pulak tu.. ahahah.. bukan apa.. cuti2 gini.. blh la laya mata lama sikit kan.. ngeeeeeee.. yerla sejak start poser ni blm lagi dapat tido yg cukup.. jam 4.00 dah kena bangun, dah abis sahur, siap nak p kijer plk.. yerla.. sama je ngan korang pun kan.. hihi.. saje je la ni.. hehe.. 


Korang masak ker ek? sy ni masak ala kadar saja.. tak beria2 sangat.. rasa mcm makan ari2 biasa jugak.. rasa mcm tahun ni tak macam tahun2 sudah.. tak sibuk nak ke bazar ramadhan.. lom pernah pergi lagi ni.. tingin jugak.. nak nak dapat cari nasi kerabu yg sedap tu.. heheh.. tp tu la.. arini huby buka kat opis dier plak.. nampaknya buka poser ngan si kakak je lah.. ok la kan daripada kena buka sorang2.. :D


K la korang.. Selamat Berbuka la yeh! dan Selamat Berhujung Minggu jugak..
^_______^



10 Ulasan:

♥cikmOt♥ said...

ena, bos dah balik...jom balik jom...hehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

yeayyy (nak yeay jugak...hehe)

sama la akak, sal pun memang dok tunggu2 hari minggu sbb leh la lelap mata jap pas subuh... hehe

selamat berhujung minggu jugak...

MrS. F!zA said...

selamat berbuka k.ena ngan anis!!

kita pon lum jejak param lg..hihihi

lieyalatif said...

tu le ena...yg paling best sok dah sabtu....heheheheh....leh ar lepak2 masak kat umah tok buka esok..yahuuuuuu!!!

selamat berweekend ena!~

~izan~ said...

slmt berbuka puasa =)

sebut nasi kerabu terus terbayang...hehe...

NzA said...

alahai kesiannya..xpelh, kakak ada temankan.

akak pn masak simple mcm hari2 biasa cuma masa je brubah...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat berhujung minggu Ena..

Lily slalu berbuka2 seorg2..koz hubby keja mlm..smlm & hari khamis tu baru dpt berbuka sama koz time hubby cuti..hari ni kena buka seorg2 lg..huhu..sedih..

Nida said...

salam Ena..

Samalah kita tak pergi lagi ke bazar Ramadan.. sebabnya sini takdok..uwaaaaa

p/s: pening juga kepala fikir menu apa.. dah ler sini banyak barang yg kurang,tak macam Malaysia.. macam-amacam ada..

aiDieNa said...

Sama lar.. akak pon tak pernah pegi lagi pasar ramadhan sejak posa aritu.. sederhana jer berbuka... kalau kat umah sendiri lar.. tapi selalu berbuka kat umah mak.. adik2 yg lain dok p param jugak... depa lar yg beli..

Fieza79 said...

kfieza 3.30 dah choww..! seronok betul bln puasa ni boleh balik awal..