Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 29 July 2011

Salam Ramadhan Buat Semua



Salam Semua.. 

^_____^


Lama plak tak bersiaran kan.. Maaf lah.. puan belog ni dilanda kemalasang nak menaip entry.. tp demi Bulan Ramadhan yg bakal menyusul 2 hari lagi, ku rajinkan tangan ni jugak.. heheh.. 


Banyak jugak citer2 umah korang daku ini sudah ketinggalan.. owh.. maaf kan lah hamba ini.. uhuhuhu.. 


Di kesempatan ni.. ambe menyusun 10 jari memohon maaf andainya ada penulisan dan tinggalan jejak ku di rumah maya ini mengguriskan hati dan perasaan kalian.. ecehhh! cam nak raya plak.. ;P   yerla.. kdg tak perasan sedang dok perasan mengarang pong pang pong pang.. rupanya ada yg tercuit hatinya.. harap jangan lah disimpan di dalam hati yeh!.. ^_*



K la.. got to go.. dan sebelum tu..


Selamat Menjalani Ibadah Puasa dan Semoga Pengisian Di Bulan Ramadhan kali ini lebih baik dari tahun2 yang sudah.. 




18 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

same lah kita mek na...mohon maaf jika ade apa2 salah silap sepanajng kenal dalam dunia blog...

moga ramadhan kali ini membawa seribu kerahmatan..aminn

ibundo said...

selamat menyambut ramadhan ena..

Dilla Ady said...

same tau ena..mintak maaf kalau ada salah silap sepanjang berblog ni ye..

selamat menyambut ramadhan buat ena n famili..

.::Lynn::. said...

selamat berpuasa...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

selamat meyambut Ramadhan Al-Mubarak..moga kita sama2 mendpt keberkatan dariNYA..

ak yuyunz said...

slmt berpuasa ena.. :)

rynas said...

selamat menyambut Ramadan moga mendapat rahmat dariNYA amin

umialya said...

akakpun sama juga ena, ampun maaf dimohon jika ada kekasaran bahasa selama perkenalan kita di alam maya.

Salam ramadhan

Ms Fai Ayie said...

selamat menyambut ramadhan kak... walopn baru kenal akak, tpi fai pn nk minta maaf jgk sepanjang perkenalan kt blog ni... ;)

NzA said...

selamat berpuasa ena.

eMMe said...

Salam Ramadhan Ena dan keluarga....

~izan~ said...

salam ramadhan juga utk kamu sekeluarga..semoga ramadhan kita kali lebih bermakna dan lebih baik dr thn sebelumnya... sama2 lah kita yer... =)

Izan Ishak said...

selamat berpuasa buat ena n famili...

izan pun nak minta maaf andai ada tersilap kata dan bicara sepanjang perkenalan kita di alam maya ni~

ieda said...

salam ramadhan dik .. sahur apa pagi tadi nie ?? :)

mzhany said...

ena, Selamat berpuasa...

Mama Hanim said...

slmt berpuasa juga utk ena sekeluarga..

Ieda Al-Habsyi said...

selamat berposeee :)

~aSHa~ said...

Salam Ramadhan....