Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 4 July 2011

Entry Gatai Tangan


Hai korang Sumer.. 
Sihat Ker??


Tak sempat jugak la nak bebel.. ada je mende nak disettlekan.. tp gatai gak tangan tekan new post!.. erm.. so, layan la gambo sekeping kat bawah ni.. boleh??? hehe.. tak moo layan pun tak pe.. tuan umah layan mata sendiri lah.. ;P



Tajuk entry gatai tangan tapi tuan umah
Tengah verangan ni.. ngeee.... Nak wat post ala2 titanic.. tapi????? 



sat g ada Meeting kat Luorrr.. so, BW bersambung di hari dan waktu yg sewaktu dengannya.. ihiks.. ^___^







10 Ulasan:

Fieza79 said...

cun gambo..mana lagi pic kat langkawi...ke dh terlepas entry ni huhuu...

eMMe said...

ni, kalo diri sensowang kat situ, mau kene ngorat ni Ena, heeee...

Gieyana said...

cantik Yang pic nie..:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik gmbr..
termenung jauh nmpk.. ;)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnya kak pi mana tu?

Pepel BoNda AmaNi said...

cun....

MRS. K said...

ala.. gambo jer.. cerita nye mana

~~*Lady Salwa*~~ said...

cantik pemadangan dalam gambar nih...

modalnya pun sama cantik... :)

.::Lynn::. said...

kalo xde handbag sure sama macam titanic..
apa2 pun gambar cantik!

Nur Hawa Mohd Zin said...

wahhh...cantiknye akak :)