Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 7 June 2011

Windu Tak? Windu Tak? :P



Salam uols..


Rindu kat kita tak? ahahahhaha.. gediknya soklan... baru bbrp hari tak apdet dah sibuk tanya rindu bagai.. keh keh keh.. 


Sy baru je sampai rumah awal pg tadi.. mata pun masih ngantuk sbb tak cukup tido.. dan sy sememangnya takkan tido sepanjang perjalanan sbb sian kat huby drive sorang (sy ni sangat takut utk drive memalam, nak nak ada banyak plak lori besau2 dan panjang2 lg la sy bertambah cuak) so kena chit chat ngan dier la x kasi sunyi sepi..


Eh! sy bukan balik bercuti ke apa.. sy cuma menghadiri majlis kenduri sebelah sedara huby di Perak dan bermalam di Sg. Petani, Kedah. Patutnya dah balik ari ahad tu tp ada masalah yg tak dapat dielakkan dan memaksa kami utk delay perjalanan sehingga ke malam tadi.. tu yg lambat sampai rumah.. huhuhu.. 


Ingatkan pg ni sampai awal blh la sy lelapkan mata kejap, sekali ada Perhimpunan Bulanan rupanya.. adeiii.. kena p cari kopi la jawabnya.. kalo tak ada yg tido tetengah assembly tu.. uhuhuhu..


K la.. stop sini dulu.. nanti ada masa sy melawat kawasan umah korang pulak yeh!.. daaaaaaaaaaa...





22 Ulasan:

CT said...

Rindu....tp nape akk jwb rindu yek? hehehe

LIP (^_^) said...

Waktu assembly ble duduk x?if xble,puas la ena nak menahan mata..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tak tido lglah ni erk..
samlah ngan lily..klu hubby drive jauh2..lily mmg x dpt tido..takut plak klu kita tertido..dia sunyi lalu nangantuk juga..

Musim cuti sekolah ni mmg ramai buat kenduri kawinkan..

eB ezrin said...

rinduuuuuuuuuuuuu serindu2 nyer :)

Izan Ishak said...

mesti penat tak hilang lagi kan ena. patutlah blog masih sunyi semalam....

mestilah rinduuuuu ngan ena ni~

yunz_02 said...

adeihh.. penatnya ena..

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun ngantuk sgt pagi ni, semlm tdo umah mil, kebetulan mil nak bertolak pagi esok, menunaikan umrah. riuh rendah suasananya

~Siti Hajar~ said...

windu lor..

lor dtg sg petani xsinggah kulim pun, dekat dh dgn rumah sy tau..huhu

LYAfrina said...

rindu banyakkkkk sgt

LYAfrina said...

rindu banyakkkkk sgt

Pepel BoNda AmaNi said...

wah akak pegi sungai petani nyek....rindu nak balik kg..uwaaaaaaaaaaaaaa

Fieza79 said...

rinduu..

laa dh dekat tu sg petani - kulim....

ieda said...

waaaaaaaaa mcm mana akak leh winduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nie ?? :))

Dilla Ady said...

skang nih mmg penuh jadual attend wedding kan ena?

ade yg jauh2 lak tu..takpe, kite pegi nnti majlis kite org pegi pulak kan...

hajarus said...

mujur jugak akak x blk ari ahad tu... mase hjr on the way dr seremban nak blk penang... jalan menghala ke selatan jem giler kak...

Redbloodsnow said...

rindu ler of coz..hehehe.

Nida said...

windu..windu..sewindu-windunya...hehe (macam lagu pulak)

Wah..seronoknya makan nasi minyak pengantin..uwaaaaaaaa

NzA said...

Miss u so much!!!!!
akak pn xberani drive mlm2....lori laju giler....

mamalieyna said...

rinduuuuuuuuuuu...pg td dh mai, elok nk komen, laptop padam, hee~ bateri kong..terus tak jd berBW lg..huu~

tulah kan, eina setkd ni pun, tak berani balik kedah memalam, risaukan hubby drive sorang2, kang eina ni sure tertido..hee~

umialya said...

mestinya rindu....

wahida said...

saya pun kalau hubby drive, mesti temankan dia borak, tak leh tdo, nnt dia pun ikut tertido...huhu....

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe semenjak dua menjak ni tenggelam timbul kak..heheh