Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 28 June 2011

Meh Kita Tengok Saper La Yang Berjaya Meneka Dengan Tepat & Pantas Ituw.... ^___*


Assalam..


Awal2 pagi dah sampai opis.. tp rasa tekak ni tak berapa ok sangat.. dok terbatuk2 je tengah tido.. tu la.. makan tak hengat punye pasal.. sendiri la tanggung.. wuwu... 


Ok ok.. berbalik pada tajuk entry.. nak bebel panjang pun terhad juga ni.. sbb sampai2 je kat opis dah ada note suh jumpa bos.. ada discussion sikit.. sementara nak tunggu jam 7.30 cepat2 la siapkan entry ni.. semalam memg tak sempat nak mengarang.. eh! lari lagi citer.. ehehe..
Moh ler kita ke citer yg sebetulnya Dari entry Cer Teka Cer Teka tu.. sy dah ada 3 peneka yg tepat dan cepat. Mereka adalah:-






Jeng jeng jeng..






Fieza79 said...
alamak pembayang tkde ke..hehee

teka jela..langkawi kot..
6/23/2011 09:10:00 PM



Nak cuba juga..

Langkawi.. ;)

http://qistinaolivia.blogspot.com/


6/23/2011 09:40:00 PM 



 &



Izan Ishak said...

nak cer teka..
boleh kan ena...

langkawi ~

http://diariummi.blogspot.com




Ye betul! jawapannya adalah LANGKAWI... ahahaha... dekat je pun kan.. Sy saje tak nak kasi clue sbb tempat tu dah biasa sangat korang pergi.. ada blogger yg baru balik dari bercuti kat sana pun kan..



Tahniah Buat Mereka.. Sila emailkan nama & alamat rumah ke irdina2010@yahoo.co.uk utk pengeposan hadiah..




Terima kasih buat semua yg sudi menyertainya.. 
^_________^




17 Ulasan:

ana said...

wah..ramai betul org gi langkawi kan? salah la plak ana teka.

mamalieyna said...

alamk terlepas pulak..huu~ tahniah buat mereka..^_^

waa syoknye nak g langkawi..best tuu...

LYAfrina said...

tahniah:-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

betul gak jwpn lily ye.. ;)

Izan Ishak said...

izan pun betul...yay!!!

MrS. F!zA said...

hihi haitu terpk gak nk teka lgkwi ntah cane leh teka melaka.. hahaha dh namanya tkde rejeki kan.

~aSHa~ said...

ala kalah lagi...ehehehehe takde rezeki tuk asha lagi....

Pepel BoNda AmaNi said...

akak...rindu akak......wah baru balik dari langkawi nyek..bestnya....

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh...percaya tak..selama 3 tahun awe kat sintok kedah..tak pergi langkawi pun...heheh...lama dah tak pergi :)

Ietams said...

tahniah pada yg menang

Fieza79 said...

hehee....best nya tk sangka pulak mengena...aritu hentam je teka...hahaa..tenkiu ena...

Dilla Ady said...

sob sob...nyampah....terlepas nk join!! bencikkk!!

zaidah said...

tahniah kepada mereka yang betul meneka....

umialya said...

lor.. tersalah teka, huhuhu

Tahniah buat pemenang

ieda said...

tahniah kpd yg meneka betul tuu :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh...sy selalu tertinggal gerabak bab2 teka teki ni ish2

eB ezrin said...

ala, langkawi ker? hik3...
tahniah ps sumer yer ;p