Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 3 June 2011

Main Terjah2 Je.. Jadi Juga Akhirnya..



Alhamdulillah..


Kenyang sudah.. arini ada makan2 sikit kat opis ni.. kami wat pot luck.. sikit2 tu sbb unit kami je.. kalo unit biasa la.. tak ramai pun. berapa kerat je kan.. kalo Bahagian tu baru la lebih meriah sikit.. tp gini pun dah meriah dah ni.. sbb tak sabar nak merasa masakan air tangan memasing.. erm.. mende ni pun tetiba je planningnya.. petang semalam dan arini terus laksanakannya. yerla kalo plan awal2 selalu tak jadi.. so, main terjah2 gini jela.. heheh


K la.. sy tahu tak de maknya nye nak bebel pepanjang petang2 Jumaat gini.. musti ramai yg p soping ni.. so, layan je la gambo yg tak seberapa ni.. 




 tu dier.. lauk pauk sayur mayur sampai nasi pun dah tenggelam.. yerla kan. seme nak rasa.. hehe.. erm.. mcm2 ada sebenarnya, masak lemak daging salai, rendang ayam, sup daging, tom yam, sayur campur, sambal udang, sayur lemak, ulam2an+sambal belacan, buah dan kek sebagai dessert dan mcm2 lagilah.. tp tadi sibuk nak makan lupa nak snap gambo hidangan yg belum dimakan.. uhuhu..




Mana korang tengahari ni? sy kekenyangan sudaaaaaaa.. mata pun dah berat semacam dah ni.. perut kenyang layan mata memg best kan.. kih kih kih..




20 Ulasan:

KuNanGKuNanG said...

bestnye nampak syur2 tu.sy makan lauk rendang daging.tp xrase rendang pn,tawar semacam je...huhu

eB ezrin said...

alamk, sedapnyer nmpk :)

Nana said...

arini saya kesedihan lunch sorang2 hehe

~Siti Hajar~ said...

Wow! mcm2 ado..sedap2..

Sy pn dah kenyang, mata pun dh hampir terkatup..hehe

~Siti Hajar~ said...

Wow! mcm2 ado..sedap2..

Sy pn dah kenyang, mata pun dh hampir terkatup..hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

hari nie eida makan ayam goreng ngan wedges jerk....huhuhu bestnya ada port luck...

Ietams said...

meriah..
mesti sedap kan..

Lynn Hamzah said...

lynn makan kuey tiaw goreng kerang jer tadi...

Ieda Al-Habsyi said...

ieda tak makan ape2 lagi ni, takde selera la enaa... :(

mamalieyna said...

bestttt,,,mkn dan makan..hee~\

mengntuk la bila kenyang2 ni kan..huu~

wahida said...

saya mkn kepsi...sekali hadap 3 ketul ayam tu...hehehe...sikit punya lapar!!

tapi tgk sambal udang terus lapar nasik lak...adeh la...

Dilla Ady said...

mak aih..trus lapar balik walaupun tadi da makan...huhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

td makan nasi ayam
teringin. sekali balik tgk org tuh buh sekali kuah cili & kicap ayam tu ateh nasi
putus selera dennnnn

kakpah said...

Mak ai.. tak nampak nasi ekau ena.

Nur Hawa Mohd Zin said...

siang tak makan sebab nak naik bus jadi balik makan kat rumah..makan masak lemak tlor itik :)

aiDieNa said...

Alamak.. sedapnyer dapat makan free.. kalau akak pon konpem tido pastu.. ehehehe

Adlina Husaini said...

hai kak ena sayang ^_^

ana said...

makan ramai2 memang berselera kan... :)

NzA said...

meriah dgn lauk pauk yg sedap2 tu...

Redbloodsnow said...

gulp! sedapnyaaaaa