Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 8 June 2011

Korang Makan Tak??



hehe.. bacalah dulu.. ngeeeeeee..



Alhamdulillah..
Baru pas makan nasi goreng.. nasi goreng pun nasi goreng lah.. eh! sedap juga tau.. tp banyak lah sangat.. tak abis pun.. disebabkan tapau tadi.. leh la simpan dulu. kot2 lapor pasni ke kan blh je ngappp lg.. erm.. tp klu korang la kan.. leh ker sambung makan if makanan tu dah sejuk dan hanya baki sebelum tu... sy? sy kalo nasi putih tu kompem la tak sambung dah makan.. tp kalo nasi goreng tu sodap dan sayang utk di buang walaupun tak abis makan, biasanya sy makan je bila terasa nak makan.. tak de la rasa kembang ke apa.. kalo menu lain tu tak sure la.. biasanya jarang dah nak sambung balik.. eh! tetiba plak citer pasal tu.. hihi..




K la... ingat nak menceceh banyak sikit.. tp alamakkkkkk!! masa sangat2 la mencemburui.. ahahahhahaha.. cemburu tu... ;P.. ok la daaaaaaaaa..



Citer pasal nasi goreng tapi tayang gambo gerai YTF
saje tayang gambo gerai Yong Tau Foo ni.. mana tau kot2 petang ni leh makan YTF plak.. hahahha..




Arini.. eh! minggu ni rasanya akan kurang blogwalking sbb sy kena cover colleague yg otstesen ke KK, Sabah tadi pg.. Next week baru masuk..







12 Ulasan:

hajarus said...

YTF... nak jugakkkk... jom k.ena ptng ni kita p cari... heee...

~~*Lady Salwa*~~ said...

sal pun jarang2 la sambung makan balik kalo tak habis... huhu

dah lama tak makan YTF... Last makan masa awal2 peknen dulu...

Nens Collection said...

sy boleh je sambung kalu ns.goreng..nasi putih ats lauk plak..hehe

LYAfrina said...

mmg sedap mkn yong tau foo ni... febret ni

ak yuyunz said...

uiii bestnya os kt kk..

~Siti Hajar~ said...

klu sy ns sejuk xbpa layan tp bergantung pada sedap la jgk, klu sedap hentam saja...hehe

YTF sy xlayan, tp my hubby suke bangat...hehe

mamalieyna said...

minggu sibuk..eina pun dh kureeng berBW kt opis ni..huu~

mzhany said...

ena, hany kalau yong tau fu kan, suka amek telur puyuh banyak2 ahahaa

NzA said...

rindu nk makan yongTauFoo...hu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

suka TTF tapi yang sup..heheh...

ieda said...

nasi goreng ... yong taufuuuu
yong taufuuu lah .. kasi rm 10 ..ekekekekke :))

kakpah said...

salam ena.. sarapan apa harini.