Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 23 June 2011

Ini Bukan Cubaan.. Ini Betul2.. Selamat Mencuba... ^____^



Salam



Dah lama juga rasanya tak bersiaran di waktu gini.. bukan malam mingu plak tu..hrmmm.. Sebenarnya tengah packing baju ni.. Nak p jalan2 Kursus nun di sana. 


Kat mana? cer teka cer teka... Saper teka dengan betul, cepat dan pantas akan di beri hadiah... eh! seyes ni tau.. erm.. tapi idok ler beria benor hadiah nya tu.. FM je pon... blh kan??? FM dari situ lah... hanya 3 peneka yg paling cepat dan tepat saja yeh!.. tapi kalo tak de yg berjaya teka dengan betul yg dekat2 or sipi2 jawapannya pun akan diberi FM juga.. Ok Selamat Mencuba!!!!!!!



Berdebar2 Pulak.. Kot2 tak de saper yg sudi nak datang meneka.. Ala.. teka jer.. dan Jangan Lupa Tinggalkan LINK Umah Korang yeh!.. 








19 Ulasan:

umialya said...

Melaka.. btul tak?

Fieza79 said...

alamak pembayang tkde ke..hehee

teka jela..langkawi kot..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nak cuba juga..

Langkawi.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nak cuba juga..

Langkawi.. ;)

http://qistinaolivia.blogspot.com/

Izan Ishak said...

nak cer teka..
boleh kan ena...

langkawi ~

http://diariummi.blogspot.com

MrS. F!zA said...

Melaka.. hihihi fuh fuh.. hrp2 betul..hahaha

eB ezrin said...

PD? ;p

ibundo said...

err. tak de clue langsung ni...
pulau tioman lah.. haha..

ana said...

sabah/sarawak...hehehehe

Nana said...

pd kot?hehe

iduraz said...

nak teka gak la..cherating kot

nieda said...

cameron highland?

http://hasnidaomar.blogspot.com

Zue AnnaLeeya said...

takde clue pon..

melaka kot??

http://zue-oklatu.blogspot.com/

~Siti Hajar~ said...

mula2 baca dh terfikir ni jwb ni tp sekali tgk dah ramai yg jwb, xpe sy tetap jwb jgk, jwpnnyer :-

LANGKAWI...

ieda said...

port dickson .. hahahah main hentam je nie :)

~aSHa~ said...

cameron highlands....

wahida said...

nak teka jugak la...

cameron highlands

http://wahidayatulaswa.blogspot.com

apesal la takde klu...huhu...

ak yuyunz said...

alaaa... bagi la clue uhuk uhuk..


yun main tak aci la yeh. siap teka 3 tempat ni haha

cameron, pd tak pn bukit merah??

NzA said...

terengganu!!!!