Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 21 June 2011

Direnjis2 Dipilis..


Abaikan tajuk entry yg.... sila lah abiskan.. muahahhaha..



Pukul berapa datuk arimau???
Pukul 4:50 sudaaaaaaaaaaaaa..


eh! eh! saper yg datuk arimau ni?
Apa kena mengenanya ngan n3 ni?
ahahhahahha..



Entah la.. ni n3 org meroyan kot! ;P sbb tak leh nak BW sangat.. sempat singgah bbrp buah umah jekk... umah sendiri pun dibiarkan kontang tak bersiram lg.. eh! ni baru je renjis2 sikit.. agaggagaga..




Tiba2 teringat ngan menan2 masa jamang kanak2 doluuuuu.. zaman skrg tak de dah kot.. rasa nak main teng teng plak tetiba.. eh! kat kg ada lagi menan ni.. kat sini ada ke ekkk?  hrmmm.. jawab lah sendiri ena oiii!! tak koser owang pepetang gini baru nak tanya..








6 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Ingatkan entry pasal kawin ke tadi... hehe...

sal pun dah jarang ak update blog skrg nih... huhu

ieda said...

ahahhahah jom balik dikkkk ! .. akak punn x sabaq nak balik dah nieee lalallala

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kat kg msh ada lg main teng2 tu Ena..blk kg hari tu ramai jer budak2 bermain..sonok tgk diorg.. ;)

ibundo said...

salam ena.
sarapn apa pagi ni.
er.. soalan takde kaitan ngan n3 hiii....

mamalieyna said...

aduuuh eina pun dh kurang gila berBW..huu~ tak cukup masa, lappy kt umah lak rosak..huu~ sadis2x..

ni pepagi sempat la jgk jln2 3,4 buah umah kengkwn..huu~

morning ena~

ana said...

cepat dtg umah ana...hehehehe