Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 18 May 2011

Rezeki Lunch Ni..



Dah lunch ke korang? 


^________________^




Nampak simple je kan!.. yg penting menepati citarasa..
tapi sy memg suka makan lauk gini.. janji ada sayur + ulam.. ayam tak amik pun.. amik sambal ikan je.. kenyang sudaaaaa... Awai kan lunch arini.. di saat baru terpk2 nak makan apa.. kat mana.. tiba2 ada undangan utk makan2... apa lagi, berdesup la pegi.. ahahhahaha.. bukan jauh pun.. dekat sini jugak.. Alhamdulillah.. rezeki arini.. ^_^



 Korang makan aper?



12 Ulasan:

MrS. F!zA said...

betul..menu cmtu lg selera nk makan dr lauk beria..haihh..tmbh2 smbal belacan..pergghh!

CT said...

menu camnilah buat kita nak mkn bykkkkk..hi3

ieda said...

lummm layieee
huuhu lapoor ... duk nunggu kawan nie huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Baru lepas lunch..
Sedapnye lauk Ena ni..
Nasib dh mkn..klu x kebulur tgk.. :)

LIP (^_^) said...

Belum sempat mkn lg..nmpk sedap lunch ena ni..

Nur Hawa Mohd Zin said...

nyum..nyum...sedapnye kak..heheh..membangkitkan selera tu..selamat menjamu selera ye kak :)

~Siti Hajar~ said...

sedapnyer lauk lunch k.ena tu, sy mkn nasi ayam jer...alhamdullilah kenyang...hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah sedap menu kak, kita makan ikan bakar nasi suku je, nak kurus punyer pasal

MRS. K said...

tak makan sayur + ulam. huhu

.::Lynn::. said...

ikan masak lemak cili padi+sup bayam.. sedap

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alhamdulillah, rezeki la kan... Memang nampak sedap je...

sal pun makan ikan jugak, tapi ikan goreng je... hehe

ita cutevirus said...

tak makan pown!!! :(