Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 9 May 2011

Morning



As'kum..


Selamat Pagi Semua..


Mungkin masih ramai yg belum sampai di opis, masih dalam perjalanan or baru saje  nak memulakan langkah ke destinasi masing2.. Harap semuanya selamat sampai dalam keadaan baik2 saja.. ^_^


Beberapa hari tak berblogging.. terasa cam lama pulak tak menjengah ke sini.. Bukan apa.. Jumaat lepas agak kekalutan( tu pasal tak menang.. keh keh keh) dengan latihan, agihan baju/iniform utk Perhimpunan Hari Pekerja dan telah pun berlangsung pada 7.05.2011 bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil. Agak happening jugak la di sana on that day.. Tapi sy tak sempat nak snap picture pun.. huhu.. maklum la.. pom pom girl lah katakan.. ahakssss!! tak de lah.. mana ada.. semua org sama sajerk.. maksud sy.. kontinjen kami, KPKK.. pic ada tapi lam camera kawan2 opis.. nanti dah dapat.. sy tempek la kat sini..



Amacam ngan hari keramat bagi IBU2 seluruh dunia semalam?? hehe.. walaupun agak kelewatan, tp belum masih jauh lagi kan.. dan sy juga ingin mengambil peluang & kesempatan untuk mengucapkan:-




Selamat Hari Ibu baik Ibu Kandung, Mertua, diri sendiri dan semua wanita/teman2 blogger yang telah yg dah bergelar Ibu dan bakal menjadi ibu.. Moga terus jadi ibu2 yang sabar, tabah dan mithali sentiasa.. Amin.. dan jangan dilupakan untuk mendoakan buat Ibu2 yang telah kembali padaNYA.






15 Ulasan:

MrS. F!zA said...

selamat hari ibu k.ena!

mcm tkde mood berblogging sebab lain je..ekekek..adakah sbb pembawakan budak?

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

Selamat hari ibu kak semoga menjadi ibu yang terbaik untuk anak2

mamalieyna said...

selamaat hari ibu..untuk semua ibu diseluruh dunia..hee~

waaaa turun std bkt jalil ke sabtu lepas, dh dekat dah dgn umah eina tu..he~

mamashikin said...

selamat hari ibu ena..kak ena rasanya nih..heee

ieda said...

selamat hari ibu juga ena ..
semoga jadi ibu yg terbaik selamanya ya :))

Izan Ishak said...

morning ena!

oooh...sibuk rupanya. patutlah tak berhapdet.

selamat hari ibu juga buat ena ya....

umialya said...

selamat hari ibu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

selamat hari ibu jugak utk mek naa

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari ibu tuk akak.....

eB ezrin said...

slsmat ari ibu juger yer :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

hehe..jem tak kak? sabtu awe g putrajaya selamat tak lalu bkt jalil

LIP (^_^) said...

Selamat hari ibu ena!!..

Dilla Ady said...

slamat ari ibu jugak tuk ena!

~~*Lady Salwa*~~ said...

selamat hari ibu jugak utk akak...

Mama Hanim said...

slmt hari ibu juga utk ena..