Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 22 May 2011

Macam2 Ada.. Mcm Tag Line Atsro Plak..



heheh... apa2 je la kan.. ^_*


Ingatkan nak tido awal malam.. tp macam2 hal plak nak kena buat..bisalah.. ada je kijer tambahan tu kan.. nasib baik kain baju dah berlipat semalam tp arininye stok tak berusik lg.. huhu.. Anak2 pun baru je tido setengah jam tadi.. haihh! kemain liat.. Si kakak tu yg dirisaukan sokmo.. esok dah la ada exam pertengahan tahun tadika PASTI, dier leh selamba je ngadap kartun lg.. Biasalah budak2.. kita dolu2 pun gitu jugak gamaknya.. eh! rasanya jamang dolu2 tak de exam lg kot.. g tadika lebih kepada main2 dan berkawan je kot.. tp ntah la.. seyes memg tak ingat ada exam ke tak.. bebudak skrg??? apa yg tak de.. semua ada.. tu pasal la advance semuanya.. hihi..



K la.. nak sambung kije iron baju.. pastu baru leh tido.. erm.. tu la saper suh malam2 baru nak iron baju?? eh! memg gitu la benarnya sy ni.. memalam baru nak iron.. siang2 wat mende lain.. rasanya sempat juga membuta siang tadi.. ahahhahha.. gara2 pekena nasi lemak yg sangat2 lemak.. terus lena diulit intan. sy ni kan jarang pekena nasi lemak.. sekali kena cenggitu la..nasi lemak plak disalahkan.. hehehe..







0 Ulasan: