Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 30 May 2011

Hai Korang..



hehehe..



nampak nau tak de tajuk nak wat.. ;P
dan entry ni pun saje je.. gatai tangan nak ngetip..tp malas nak karang ayat utk draf entry yg dah sedia ada tu.. adeiii.. gini pun ada kan.. mcm2 tau pe-el tuan umah perasan purple ni.. ahaks...



korang dah makan??? erm.. arini dah 2 kali makan, td pagi makan tosei dan ni baru je lepas makan pulut kuning+rendang ayam.. yum yum... sedap.... Alhamdulillah... tak yah pk2 nak makan lunch lg pasni.. ngeeee.... td ada jemputan utk majlis perpisahan salah sorang staff sini tp unit lain la.. maaf juga sbb tak de gambonya.. p semata2 nak makan.. kah kah kah..



9 Ulasan:

.::Lynn::. said...

ari ni cafe jual nasi goreng basi... hampeh

Nur Hawa Mohd Zin said...

hye kak....heheheh...awe pun kadang2 gatal jari nak menaip tapi tak da pape pun yang best. :)

Fieza79 said...

hai byk ye mkn2 nya...jnji bdn menten ye ena..hehee

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

puluit kunin skittttt

mamalieyna said...

aduhh teringin giler bila ena sebut makn pulut kuning dgn ayam~ mana nk dpt ni....huu~

dah makan, dh kuar balik berkali2..penatlah~ jap lg nak cabut balik..today, sgt lemau badan ni..hu~

Dilla Ady said...

takpe...slim jek ena walau byk makan pun..huhu

♥MAMASYAZA♥ said...

anak2 akak suka sgt kalo pulut kuning, tapi mmg best punkan

Dilla Ady said...

berkenaan pertanyaan ena tadi...okeh, dilla izinkan dear!

ieda said...

alamak .. 2 kali dik huhuhuh .. akak posee !