Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 17 May 2011

Dah Petang Wesak Rupanya..




Dah petang... baru berkesempatan utk apdet.. cuti lg ye kita.. hihi.. best kan.. best bila cuti free.. tp kita dah start cuti dari semalam.. (maknanya tak la free jugak tu.. tolak juga sehari.. tp ok dari 2 hari.. ekekke.. tetiba berkira plak ngan cuti2 ni.. aiyakkk!!) eh! bukan.. dari sabtu.. maknanya.. 4 hari cuti.. nanti kita citer la yeh!.. ni baru je sampai umah.. erm.. baru tak baru jugak la.. lebih kurang sejam lebih jugak.. bukan apa.. bila badan penat, mata pun ngantuk.. tapi dah senja pulak.. tak sesuai utk belayar sama... so, jengah ke sini dulu la.. 


Sejak bila plak guna nama kita ni nih?? kompius ngan diri sendiri.. hihi.. ^_*





6 Ulasan:

Izan Ishak said...

hi ena...baru balik dari bercuti2 mesia ye...

selamta berehat2 dulu ye~

NzA said...

seronok tu cuti2 msia...

Nur Hawa Mohd Zin said...

rehat la dulu kak...mesti banyak nak kongsikan waktu cuti tu :)

mzhany said...

wow seronok nye ena cuti, lamaa ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lamanye cuti..cuti2 malaysia erk..bestnye.. :)

bersama kak Es said...

kite..
sejak balik bercuti kot
hehehe