Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 14 May 2011

^_^


Salam...


sana sini buat n3 pasal komen yg dah hilang.. :D.. yerla.. kan.. rasa mcm ralat sikit la kan.. tiba2 je ilang.. mungkin ada komen yg tak smepat di baca pun gara2 blog sedang dalam penyelenggaraan semalam.. tp tak pe.. janji blog masih boleh beroperasi lg kan.. tak de fb tak pe.. jgn tak de blog.. memg susah rasanya kan.. walaupun tak apdet selalu.. kurang2nya masih blogwalking.. masih bleh ikuti perkembangan kawan2.. masih boleh baca itu ini.. ^_^


Ramai yg amik kesempatan balik kg kah minggu? yerla selasa kan cuti.. mungkin blh direct cuti mulai arini sampai ke selasa.. tolak cuti sehari saje kan? :D.. ke ramai yg p bercuti2? tak kisah la kan.. janji harian kita terisi dengan benda2 yg berfaedah dan hepi bersama keluarga masing2.. 




7 Ulasan:

rynas said...

salam Ena.. akak pun dh lama tak bercuti panjang. sampai bos kata tak nak cuti ker..jadinya cuti sekolah nie mmg kena amik seminggu bestnya. Ena bercuti tak?

NzA said...

hidup sepi tnpa blog...hu.....

ieda said...

aah sedih jugak akak nie .. habis semua setting2 akak lari huhuh

aah x der fb x per .. x kesah tapi jgn blog .. kata blogger tegar kan ekekke :))

akak x cuti pun ena .. isnin tuu cuti dibekukan sbb ada pendaftaran huhuh soo akak cuti ari rabu je :)

♥MAMASYAZA♥ said...

tak boleh sign in takpe lagi tapi bila komen byk yg hilang tu yg geram sgt

Ietams said...

betul.. smlm blog under maintenance, mmg rasa tak best lansung.
seb baik buleh operate mcm biasa dah skrg.. lega

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Komen kita pun semua ilang gak..huhu..X best..Tp apa blh buat..Redha jer.. ;)

Redbloodsnow said...

zie lak bukan takat komen je yg hilang. siap entry blg gak taw. terpaksa zie buat entry review pengiklan zie sekali lg...huhu