Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 15 May 2011

BE Dah Kembali.. Thanks Nuffnang.. ^_^



Selamat Pagi..... eh! tengahari sudahhhhhh.. hihihi.. nampak nau la kan.. ;P



Entah ler arini mata ni asyik nak tertutup jer.. eh! bukan entah ler.. mmg malam tadi tido lambat sbb dok layan citer Papadom sampai jam 1.30 pg.. huhuhu.. pastu lepas sarapan pg tadi leh plak sambung layan mata.. kui kui.. bangun2 perut dah lapor balik dah.. ahahaha.. tp masih tak tau nak masak mende utk tengahari ni.. adeihhhh!! haru lah gini..



K la.. tak tau nak bebel apa pun sebenarnya.. tu yg n3 jadi gini.. ;P



Thanks buat Nuffnang sbb kasi BE baru.. kasi semangat kat tuan belog ni gamaknya.. tu ha... iklan ESPN. tocey tocey ^_*





9 Ulasan:

Gieyana said...

Tahniah2..ada gak BE..syukur kan..at least mood berblogging x ke laut..:)

Izan Ishak said...

tahniah ena!
kena rajin berbelog lagi pasni ye!

ieda said...

ena mcm mana nak letak iklan nuff dkt tgh2 entry post kita .. akak buat x jadi lerr huhuh

tulunnnn huuuuhu

mzhany said...

yeay! be be...hai ena, sowii lama tak singgah

Lelord said...

heheh tahniah2...Nuff anto la BE kat blog i lak

nieda said...

moga bertambah rezeki nuffnang...

Redbloodsnow said...

zie dh nak masuk 3 bulan takde BE :( lom rezeki kot

NzA said...

tidur lewat mmg sakit kepala....

Ena said...

kak eida,

pasal iklan nuff yg dok kat tengah2 tu.. ena follow je instruction yg nuff bagi.. tp kalo tanya skrg ena kena check balik kak, sbb ena sendiri dah lupa.. aiyakkk..