Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 10 May 2011

Adiah Besday Aritu..


heheh..


lagi entry peram.. ngee..


aritu sy ada wat n3 pasal makan2 sempena besday dari Januari sampai April.. tapi sendiri pun maleh nak cari link nye.. aiyakkkk!!

ni antara adiah nye.. yelah.. ramai yg diraikan.. tapi maap ler gambo reramai tu tak dekkkk... so, tayang gambo adiah je lah.. mcm2 saiz ada.. tp harganya sama sajork! tahun ni wat kelaian sikit.. selalu setiap org dapat adiah yg sama jek... tidak ngan tahun ni.. sy dapat apa yeh??? ;P




tengok kotak cam dah tahu je apa adiahnya.. kan kan kan!!!
ngeeeeeeeeeee..





"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"





cantik tak cantik tak??? hihihi.. ni pilih sendiri tau!! ^___^




K la.. tutup citer pasal adiah.. heheh..cam ler org heran sangat.. kui kui kui..



Thanks wat kawan2 yg bagi suggestion utk n3 semalam tu.. amat2 hargainya.. arini tak kuar g cari makan pun sbb tak larat nak redah kepanasan cuaca kat luar nun.. ni baru panas kat dunia kan! dah asyik bunyi jekkk.. haihhhh!! 







22 Ulasan:

cikmOt said...

jeles...nak jugak adiah cam gini...hehe

MrS. F!zA said...

haihh blh pilih2..siap pilih kasut tu ek..comei kasut tu..sukaaa

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

pilih sendiri? tak seperise la..:-P

Izan Ishak said...

cantiklah kasut tu...putih suci je~

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya hadiah leh pilih sendiri...cantik kasut tu

lieyalatif said...

selamat hari ibu ena!!

wah best2.....dpt kasut lagi...cantek....lieya suke design camtu...sweet sgt wooo....

psst..ena laa org yg ckp dayyan ade rupe lieya...org lain sume ckp rupe papanye ekekekeek.....

hajarus said...

awai2 k.ena dah tau la ekkk dapat adiah ape... ye la leh wat pilihan... best2...

rasenyer hjr x wish g kat akak... hepy belated besday k.ena.... May Allah Bless U alwayz....

LiErOSe~QiEmi said...

wah, syoknye.. hadiah leh pilih2 sendirik..

~Siti Hajar~ said...

cantiknyer kasut tu, suka tau klu kasut warna putih...hehe

aik! hadiah blh pilih sendiri, camna tu..??? ekekekekek

♥MAMASYAZA♥ said...

cantik kasut tu
cuaca kat sini mendung, harap2 le hujan, baru la sejuk ckit

wahida said...

wah...boleh pilih hadiah la...bestnya!!

cantik okeh kasut tu...

.::Lynn::. said...

suka kasut mcm gini...

ieda said...

waaa adih leh pilih sendiri ya dikk bagusnya .. ermm senang mcm tu ikut citarasa kita sendiri kan :)

cantik .. cantik !

kakpah said...

best nye kalau hadiah pilih sendiri..
cantik kasut tu.

umialya said...

untung Ena, adiah pilih sndiri

Nur Hawa Mohd Zin said...

wow!!! jeles ar kak dapat kasut tu...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik kasut tu.. ;)

NzA said...

cantiknya.....

Dilla Ady said...

eh, leh pilih hadiah ye ena? beznye..

ena, ari tu nampak cam ena la kena intibiu pasal PTK dimansuhkan dan kerajaan nk wat sistem penilaian 360 darjah kt berita AWANI tak silap?

ena ka itu?

eB ezrin said...

cantek ar kasut tuh... jels ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

cantek..leh pilih sendiri ok la tue kak,..

Nana said...

lawa nye kasut
bez kan bila dapat adiah