Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 13 April 2011

Sy "Xciden" Lagi "Pagi" Tadi..



Assalamualaikum...


Sleepynyer pagi ni.. sampai tertido2 depan pc sebaik sampai tadi pagi.. huhu.. eh! itu bukan citernyer.. yg benarnya.. citernyer..



Citernyer.. bangun2 pagi tadi sampai la ni.. buat sy dok terpikir2 pasal mimpi malam tadi.. berulang2 plak tu.. sy mimpi sy langgor kete org lagi... bila sambung tido mimpi gitu datang lagi.. adeih adeihhhh!!!.. Bila jam bunyi sy snooze kan dan terlelap utk 5 minit.. dan mimpi gitu jugak tp tak sama tp masih berkisar pasal kemalangan.. siap ada mayat bergelimpangan ditengah jalan.. uwaaaaaaaaaaaaaaa.. scary mak!! Terus istighfar banyak2.. tak citer pun ngan huby pagi tadi sbb lam kete mengantuk yg amat tp nak lelap tak bleh sbb dok terbayang2 dan terpk2 pasal tu... huhuh.. 



Adakah Mungkin fobia aritu masih ada? dan sejak kes tu sy tak pernah lgi bawak Mr. Auto tu.. tp Mr. Manual ada gak bawak aritu.. tp skrg Mr. Manual dah meninggalkan kami.. sob sob sob.. sedih! dah bertahun bersama tapi terpaksa ucapkan selamat tinggal... kerana??? kerana DiriMu Begitu Berharga.. eh! tetiba!! ;D.. tak pe lah.. kerana apa biarlah menjadi rahsia kami.. cehhh!!



Agaknya apa la maksud mimpi sy tu kan??? nak p check kat gugel jap.. kot2 ada makna or memg sy yg masih fobia.. kata huby next week sy kena gak bawak Mr. Auto tu.. tak boleh tidak sbb huby ada BPPC (betul ke akronim ni B?.. hoho..) kena balik lewat katanya.. ker korang tau apa maksudnya?? share la ngan sy..



20 Ulasan:

ardinihumaira said...

ya Allah...
betul2 mankutkan mimpi cemni. huhu cepat gugel kak kalo tau share kat sni tau

MrS. F!zA said...

takutlah kalo mimpi ada mayat camtu pulak..tp kalo dh jmpa alamat mmpi jgn caya sgt plk..kot mmpi tu sbb akk fobia dan asyik terfkir je..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mimpi itu mainan tido..Insayallah x de apa2..maybe gak Ena Fobia..dh sampai terbawa2 dlm tido.. ;)

NzA said...

mimpi mainan tidur ttp setahu akak kalu mimpi tu after 2 pagi, ada maksud yg trsirat......

Ietams said...

same la kite!
kalau mimpi sesuatu & rasa lain macam,
terus gigih gugel apa makna mimpi

LyNn HaMzAh said...

harap-harap mimpi tu cuma mainan tidur yer ena...risau la kalau pasal accident nie...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

aduhai ingat betul2 kene langgor/langgor org lagi td..

kita mimpi kene gigit katak paling ngeri wooo geget kat punggong lak tuh huhuhuhu

eMMe said...

cari tafsiran mimpi, baca je la, percaya jgn, tapi...tah la, susah nak ckp, ade yg ckp, mimpi tu mainan tido, moga, segala yg baik utk Ena...

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak...awe selalu mimpi kena kejar penjahat dan mimpi sentiasa berulang...huhuh..kalu awe mimpi kena langgar kita atau langgar kete org...menanges kot hawa

~aSHa~ said...

insyaAllah dpt perkara baik kot..

Dilla Ady said...

dilla rase ena nih fobia la..tu terbawak2 dalam mimpi..da macam citer trauma amy mastura tu da..

cube ade mase lapang, ena bawak2 kete auto tu gi kawasan lapang, biasa2 kan ngan gear die...D, P sume..

insya allah, lame2 nnti baru tau auto lebih mudah dari manual..

ana said...

insyaallah xde apa2...mimpi mainan tido jer.

♥MAMASYAZA♥ said...

betul tu mimpi tu mainan tdo. tak yah pkir sgt. akak pun penah mimpi cam tu, jumpa mayat bergelimpangan, pastu penah mimpi kena kejar ngan hantu lak tu, akak lak time tu naik basikal roda 3, cam kelakar le pulakk

Sha@Mama Tina said...

sha rasa pun ena masih fobia. tapi tak salah jugak men'goggle' apa maknanya kan..jadi takdelah tertanya2.

Memang fobia exsiden ni lama baru nak hilang..mungkin ena boleh mintak ustaz2 buatkan air pulih semangat ke pe..

sekadar cadangan..

ieda said...

uish kenapa erk ena ashik mimpi yg sama mcm tuu .. ermm kalau difikirkan memang x leh lena nanti tidur ..

mcm nie lah dik .. bawak semayang hajat dan semayang sunat yg lain .. kita nie x leh percaya sgt dlm bab2 mimpi ini .. tapi kalau dah berulang , risau menganggu ketenangan ena .. ok .. try ya dik

hajarus said...

uuuissshh btl2 ngeri mimpi k.ena ni... wahhhh, sll nyer kalau dah yg 1 tu meninggalkan tuannyer.. maknenyer tuannyer bakal ade pengganti yang baru kak... lalala.... :D

LYAfrina said...

mgkin sbb tlalu fikirkan sgt kot.. insyallah..dijauhi drp perkara y x elok.. tp didekatkan dgn perkara y elok2.

~Siti Hajar~ said...

anggap je mimpi mainan tidur..

wahida said...

mak aii..scarynya mimpi ko ena...siap ada mayat bergelimpangan bagai...

ni mesti fobia tak abes lagi ni..

eB ezrin said...

byk darah x?....
ader maksud laen tuh