Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 25 April 2011

Pemberian Yang Tak Disangka-sangka




Entry ni blh dikatakan khas buat si "Dia"




Buat si "Dia"...
Terima kasih tak terhingga
Atas Pemberian" itu..
Sangat2 Terharu
Sehingga tak tahu nak kata apa..  
Hanya ucapan Terima Kasih
Yang mampu di ucapkan
Hanya kasih sayang saja 
Sebagai sebagai tanda menghargai pemberian itu


Walaupun birthday dah berlalu.. 
Anniversary dah pun kita lewati
Tapi tetap ada pemberian itu.. 
Pemberian yg tak disangka-sangka
Thanks u so muchhhh Huby..
Muahhhh.. :D


Syukur, Alhamdulillah.. 
Terima kasih Atas Nikmat Rezeki yang DIA Berikan
^___^


Maaf ye.. sy tak sebut apa hadiah/pemberian yg huby kasi tu.. ianya dah setengah bulan jadi milik sy tp baru minggu lepas sy menggunakannya.. tu pun bila huby dah mula terasa.. ^_^ Alhamdulillah.. sikit2 fobia tu mula hilang dan keserasian mula terasa.. Betullah, memg lebih senang mengendalikannya berbanding yg dulu.. yg dah meninggalkan kami pada tarikh yg sama hadiah itu diterima tapi sy tetap terkenang2kannya..






20 Ulasan:

NzA said...

best 3X..brtambah2 syg kt cik abe tu....

mamalieyna said...

waaaah dpt kete auto ke ena?

rasa ye la kan..hehe..tahniah...makin sayang la gini..hehe..

wahida said...

wow!! dapat keta ye ena..tahniah ye...mesti bertambah sayang kat cik abang kan...semoga korang terus berbahagia sehingga ke akhirnya...amin...

Ena said...

kak Nza & Mamalieyna,


^___*

Alhamdulillah..

Ena said...

Wahida,

Thanks ye ngan ucapan tu.. Moga jadi doa buat kami.. ^_^

~aSHa~ said...

wah bestnye dpt kereta....tahniah2...

Nana said...

perrgh...hadiah kete??
gile bez!

J.M.R said...

dpt kete? bestnyer..

: Ady :: said...

Sayer raser sayer tahu apakah pemberiannya itue.. ehehehe.. bestnyer kan.. :)

..aiDiena..

MrS. F!zA said...

walah hadiah kete la tu kan..kan..hikhik

Nur Hawa Mohd Zin said...

kereta ke motor...heheh..main teka2 plak...

Izan Ishak said...

sonoknya ena...tahniah!

izan pun tumpang happy~

umialya said...

tahniah..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Wah..dpt keta baru..Tahniah Ena..
Semoga bahagia hingga ke akhir hayat..

mzhany said...

waa ena beshnyer..umm alhamdulillah..hihihi

Fieza79 said...

wahh besh nyerr...makin syg la kat huby yerr...

kakpah said...

kita tumpang rasa gembira...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sure kete auto ni..ehehe
dulu pon masa suami hadiahkan kete pon mmg terngaga kejap mulot. ingat dia main2 je..upenye betul2 dia nak tukar kembara sy yg manual tu kepada Tinggggg kete baru n auto lagi..eheheh

mmg sonok kan ena..bila adiah dari hubby benda yg tak disangkaa2..:-)

~Siti Hajar~ said...

hehe...dpt keta auto kan..best2!

Btambah2 cyg kat cik abe yo..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah akak dapat apa?? share la nak taw jugak..kekekek kepochi kan... :P