Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 21 April 2011

Nasi Kerabu




Dah tengahari.. 





Selamat Menjamu Selera... ^___*







Ker korang makan nasi kerabu utk sarapan pagi jekkk??? sy tak kisah!!!!!!!!!!!!!!... hehehhehe.. ;P








10 Ulasan:

KuNanGKuNanG said...

sedapnye...baru minggu gi kota bharu..dapat la makan nasi kerabu..

atty's said...

kty makan nasi kerabu tak kira waktu..

~aSFaLiZa~ said...

lapo2 ni terliur nengoknya...

Fieza79 said...

sll makan nasi kerabu time bulan puasa sbg juadah berbuka..time2 cmni tkde terpikir nk pi cari...tp kalau dpn mata mmg belasah ni...

mamalieyna said...

nasik kerabu best je layan lunch hour sbb beratt... ^_^

oooh nak makan laksa nnti lunch..lalala..hehe

azila said...

tetibe tgk nasi kerabu..ngidam nak makan nasi ekrabu lak..huhuh

Izan Ishak said...

huwaaaaa...nak nasi kerabu jugak!
izan kalau dot bila pun boleh makan~

Nana said...

saya xkisah makan sarapan ke tengahari ke dinner ke
seme saya suke hehe
sebab saya suke nasi kerabu
esok jumaat kan?
nk bli nasi kerabu pasar malam jelatek yg sedapp

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

sib baik dah kenyang kalo tak mau terliur

MrS. F!zA said...

byknya lauk pauk smpai terlindung nasik!ekekeke