Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 16 April 2011

Ke mana Korang?? Sunyi Jek Seme..


Hai korang...


Hah??? Tak de orang??? tak pe.. aiman tak kisah!!!!! hihi..
Terasa nak jegah ke sini plak ni.. tadi rasa cam nak tido jekk.. tp malas plak.. abistu??? cuci mata kat sini la kejap lepas cuci mata kat padang sekolah tadi pagi.. ^_^


Pagi tadi ada acara sukan Tahunan Pasti Cawangan Pandan.. Walaupun hujan turun pada mulanya renyai2 jekk.. lama2 terus ler mencurah2.. tak pe.. hujan kan Ramat dari Nya.. Acara tetap berlangsung hingga ke penamat.. cuma acara penyampaian hadiah tidak dapat diteruskan.. dan kami antara ibu bapa yg hadir tidak meninggalkan padang demi menyaksikan aksi anak2.. comel2 belaka.. ^_^


Tengok anak2 bermain sukan, teringat juga masa kecik2 dulu.. terkenang2 ler dan dan tu jugak.. heheh.. tp rasanya tak banyak beza sangat acara sukan utk anak2 tp banyak jugak yg dah diperbaharui bersesuaian dengan perkembangan arus semasa.. eh! cam mana 1 betul ni?? ahahaha.. mana2 je lah.. ngeee..


K la.. next time sambung bebel yeh!.. tetiba rasa ngantuks!! leh gituw? 
ahaksss.. 



14 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ada org ni dtg jengah sini.. :D

Hari ni nmpknye x kemana2..spt biasa duk umah jer..

Bestkan Zaman kanak2..zaman yg plng terindah.. ^_^

Izan Ishak said...

hi ena...izan datang jenguk ena. entahlah ena...mood nak bw akhir2 ni dah hilang. jgn kata izan tak ingat kawan2 tau... so sori....

*bestnya tgk anak2 bersukan...kita ummi2 pun bersemangat sama kan~

LYAfrina said...

ENA.. LYA ADA NI...
LYA BRU BGN TDO.. X ROK SGT2...

KALO ZAMAN2 KITA DULU SLALU DPT BEKAS PLASTIK KAN ... KALO MNANG MAIN SUKAN.. MSING2 BERLAWAN.. SAPEDPT BYK SKALI.

NzA said...

weekend gitulh ena, byk blog yg sepi..

kalu tgk ragam budak2 kecik mmg seronok..wat apa pn comel....

mamawana said...

Assalam,

Mwana datang jengah petang ni...

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak pandan kat ne? kg pandan ke? desa pandan ke? pandan indah ke? mana?? awe desa pandan kak

rynas said...

semalam hari bz sedunia..hari ni ahad nak rehat puas2 kat umah

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun melepak kat umah aje cuti hujung minggu ni, kebetulan ami sakit tangan, so tak kemana2

Mama Hanim said...

hari ni kedah dh keje ena..huhu..

~Siti Hajar~ said...

awalnyer sekolah kakak sukan yer, sekolah anak2 sy xdengar kabar berita lg pun...hehe

bila tgk anak2 mesti tingat zaman kanak2 kita kan...

~aSHa~ said...

rindu sukan kanak2 masa sekolah rendah....best kan

eMMe said...

Assalam Ena, akhirnye me sampai gak kat umah, tadi petang gerak dari umah kat Slim River, kutip rambutan n durian, nnt kan entry me akan datang, heeeeeee....kenyang mkn buah, tapi nak gak cari nasi, laparrrr....

eB ezrin said...

eB suker men galah panjang... sampai jatuh2 berdarah ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

akakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....