Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 7 April 2011

Hilang Lagikkk



Arini mood ke laut lagik.. 
ingat nak sambung part 2 utk entry semalam.. 
Tapi.. maleh!! adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..




19 Ulasan:

Zaidah said...

cepatlah sambung yang part 2 plak.....huhuhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

sila sambung...kami menunggu..hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

:-P..*jelir kat mek na* muahhahahahah

eT said...

adehh..susah tuh...nk kene upah nelayan turun laut carik mood...huhu

dyea irdina said...

wah bestnya anniversary amek gambar pakai bj pengantin...dyea pun taun ni 6 tahun gak...nak buat camni gak la..tppppppppppppppppppp perut boyot camner? tak pe taun depan la..huhuh

~Siti Hajar~ said...

Tertunggu2 tau utk Part 2 ni...cepat la kak sambung...huhu

NzA said...

trkdg buntut gak..xtau nk tulis apa....

~aSHa~ said...

meh la balik kg amik angin laut china selatan....ehehehee

☆ lieya latif ☆ said...

saje la tu ena ni nak bagi kami tertunggu...cepat ar...we want mooreee!!! heheheeheh

eB ezrin said...

lor... che citer naper slalu gini nih?... :)

kakpah said...

adei....

Mama Hanim said...

ohhh bru sempat join.. nak tahu gak ni ena..hehe..

wahida said...

adeh la...punya la tunggu next n3, sekali dia maleh la pulak...huhu...

aiDieNa said...

Ramainya yang tunggu.. nak tunggu jugak lar.. cepat² terjun laut cari mood yg ilang tu sementara tak hanyut lagie.. hehehe

ieda said...

hahahahhah same ler dikk .. tapi x sedar bile ader entry ekekekek :))

LYAfrina said...

huhuhu..
ru nk layan feeling tgk pic ena n husband..

eMMe said...

Ena, standard la, jap ade, jap ilang, cam biskut gak manusia ni
pun ade gak cam tu kan, contohnye, kite le, heheheh...

Ietams said...

tak sabar nak tengok sambungannya

mamalieyna said...

huhu...hope esok dh timbul balik mood tu..hee..eina dh kureeng berBw..kt umah je ada kesempatan..hu~