Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 28 April 2011

Hai korang.....





sibuk ker??? 
kita kebizian sikit lah skrg ni.. 
Kena cover kijer sorang collegue yg bercuti, pastu dier sambung berkursus.. so, kije2 itu adalah sangat menbuatkan sy terkejar2 dan capek! hak hak.. ayat tak menahan gitu.. tp sempat gak BW 2,3 buah umah dan sy nak gak curi tulang utk mencelah lam entry ni.. yerla.. kang sunyi sepi bangat plak umah ni... huhu..



nama pun mencelah jekk kan.. 




so.......




Daaaaaaaaaa.... 






^______________________^








sebelum tu.. 






Meh layan gambo 2 badik yg kelemauan.. wuwu..










exceli time (sabtu lepas) ni si kakak tak sihat, biasa la lelahnya datang lagi.. baru pas amik neb.. tu yg tak larat tu.. sampai skrg batuk + selesema masih ada.. ubat dah berbotol dah abis.. huhu.. pipi nampak cam chubby tp sebenarnya kurus keding jekk.. sian.. 



&





Ini budak pun sama.. silih berganti ngan si kakak.. kejap demam, batuk selesema & lelah juga.. tp badan menten gebuz.. hik hik hik.. 




tatatititutu.. ^_*





14 Ulasan:

.::Lynn::. said...

free nnti dtg umah ai k... hehhee

~Siti Hajar~ said...

ooo...k.ena bz yer...slmt membz..hehe

cianyer kakak xsihat, sedih je tgk muka tu, dirumah sy nu, si dalia pun demam, sekolah pun xp..huhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

oo kurus eh..namapk cam chubby..pp je la ye..sian kakak..
si irfan tetap menten bambam,eehehehe

sian depa tak sihat sokmo..haihhh

mamalieyna said...

haiii enaaa...selamat petang~ ^_^

hehe...sibuk2 pun sblm balik, wajib jengah umah ni kan..hehe..

sian budak2, bersilih ganti tak sihatnye ye..huu~ hope skrg dh baik2 saje ye..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

SELAMAT PETANG ENA..BZ YER..

ALAHAI..SIAN C KAKAK & C ADIK NI..NMPK LEMAU SGT..
TP IRFAN MENTEN BAMBAM..COMEL.. :)

eMMe said...

lor...bz ke Ena, patotla...kite tag Ena, mesti Ena tak sempat nak buat tag tu...takpelaa...

NzA said...

moga adik n kakak cpt ok....kesian!!!2 org anak akak pn pengidap athma.

Mama Hanim said...

moga dua2 cepat sembuh ye ena.

lawatan dri kota bharu ni.. blk kg pagi td..

Izan Ishak said...

salam ena!
masih kebizian ke arini?
sori ye izan dah lama tak jalan hari2 ke sini...maklumlah bbang sokmo semput2 je~

umialya said...

ena bz ye.. xper.. biar kami pulak ke mari

Dilla Ady said...

bz ye..takpe, settle kan dulu yg penting tu..

sib baik dak irfan stil gebu walaupun tak brape sihat...takde la risau sgt kite sebagai ibu nih kan..

ieda said...

selamat hari pekerja dik ..
moh ke ktn .. gegar blogger ktn nie :))

~aSHa~ said...

semoga sihat2 ye kakak

♥MiZz-siHa♥ said...

siannye xsihat 2 badik tu...moga cepat sihat yea..