Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 18 April 2011

Celaru


Assalamualaikum.. 



Agak kelewatan menjengah umah.. baru 1/2 jam yg lepas selesai meeting + acara potong kek secara berjemaah kat sini ^_^


Arini juga agak kepenatan dan sakit2 badan + sakit paler + ting tong ting tong juga.. tapi terpaksa la datang juga.. kalo ikut rasa hati memg nak tido baring je kat umah.. 


Wiken kali ni agak padat terutamanya semalam.. seharian ke sana ke mari mengukur jalan.. walaupun anak2 agak kurang sihat.. ;P tp bukan lah g mana sangat pun.. g umah ipar duai, beli barang dan malamnya ke klinik.. sampai umah jam 9.00, tp jam 10.00 baru nak buat itu ini.. (tu la saper suh kuar lama2? bukan apa kain baju la yg banyak terbengkalai)..


Malam tadi gigih sediakan pot luck utk di bawa sempena majlis tadi dengan mata garfield.. sy wat mende yg simple sajork la.. dah malam pun kan.. dengan si kakak tiba2 je sakit leher + demam setelah kuar dari klinik.. masa kat klinik tak plak ada sakit tu.. dan si adik yg tiba2 jugak tak lena tido sampai2 terjatuh katil.. mungkin badan tak selesa dan kebetulan irfan memg belum baik lg batuk dan flu nya.. omaknya yg tidonya yg dah sangat lewat dan terpaksa la tido2 ayam demi anak2.. kalo tak kerana menu yg nak kena bawa rasanya lebih nikmat dapat merehatkan diri di rumah.. 


Eh! rasanya entry ni sangat celaru.. cam empunya belog ni jugak.. huhu..


&

Thanks buat kawan2 yg tegur kecelaruan tuan belog sampai tajuk pun celaru gak..heheh.. td dah perasan masa kat opis tp tak sempat nak betulkan.. ni pun sbb lappy ni huby yg on tp tuan lappy dah ketiduran, makanya sy jengah & betulkan kejap.. :D



12 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

err..mmg celaru skit ehehehe takpelah janji berapdet! sian irfan jatuh katil..ala2 supermengg la ye ehehhe

♥MAMASYAZA♥ said...

si kecik akak pun baru ja jatuh katil, 2 mlm lepas, gara2 degil, en. abah soh tdo tengah, dia nak tdo tepi, gitulah jadinya

Izan Ishak said...

kalau dapat rehat mmg best kan ena. takpelah...malam ni rest awal ye~

Nur Hawa Mohd Zin said...

tengok tajuk pun celaru jugak kak..heheh..rehat ye

~Siti Hajar~ said...

tajun n3 ni pn cam bcelaru je..hehe

Xpe k.ena, mlm ni rest awai yer, anak2 bg mkn ubat tau..cian Irfan jatuh katil..huhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mlm ni ena kena tido awallah ena..kena rest byk2..jgn celaru2.. :)

hajarus said...

malam ni tido awal yer kak.. celaru x ckp rehat tu...

ana said...

hahaha...takpe janji bc faham!

ardinihumaira said...

akak, ubat bercelaru adalah makan ikan cencaru. hehe lariksssssss

eMMe said...

tak kisah Ena celaru lagu ape, tapi, me tetap sayang Ena,
kalo dah sayang, me nak kasi tag kat Ena, tanda sayang kan, sudi2la ambilnye...yea...hehehehe...

eB ezrin said...

singgah gaks jenguh ena yg tgh celaru ;p

NzA said...

sibuk sgt tu ena......