Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 13 April 2011

^_^



Ni sambungan sikit dari entry pagi tadi.. 



Tadi sy ada gugel tapi tak jumpa yg betul2 bersamaan dengan mimpi tu.. cuma ada hampir2 saje.. lupa plak nak copy maksudnya tafsirannya.. lebih kurang mcm ni je la ayatnya.. "kalau boleh hindari dari memandu or menggunakan kenderaan dalam masa 24 jam".. erm.. agak menakutkan ayat macam tu.. tp sy amik +ve aje lah.. dah memg itu keperluan pun kan.. kena juga naik tak kira siapa yg drive.. Moga tak de apa2 yg berlaku pada kami hendaknya..yelah.. tu pun tafsiran semata.. belum tentu kesahihannya..  sy ikut cakap korang la kan.. anggap je mainan tido walaupun agak menakutkan.. Moga dijauhkan kami dari kejadian2 yg sebegitu..



Mungkin betul kata korang, Rasanya lebih kepada terbawa2 dengan perasaan takut.. tu yg sampai ke tido pon ia datang gamaknya.. huhu.. Moga lepas ni tiada gangguan mimpi mcm tu lagi lepas ni.. ^_^




12 Ulasan:

MrS. F!zA said...

betul tu..jgn difikir sgt.. mimpi je

eMMe said...

mohon perlindungan Allah swt, Ena, jgn pk yg tidak2, InsyAllah..takde pape berlaku...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mimpi menan tidor

bak kate rafiq men car lagi bes..wuuuuuu

mamalieyna said...

alamak terlepas n3 pagi td,,hee..

biasanya mimpi mainan tido, dan kebiasaannya sbb kita terlalu fikrkan pasl tu, dan teringat2 selalu..so, dia mai dlm mimpi~

apapun hrp yg baik2 saje kan..Insyaallah..

aiDieNa said...

Apakah yang telah terjadi?? Hingga terbawa² ke alam mimpi?? Hurrmmm.. scary jugak biler dah berkali² mimpi yang sama.. mak akak pernah cakap.. kalau kita nak mengelakkan perkara buruk terjadi.. banyakkan sedekah.. tak boleh bagi duit.. bagi nasi kat burung² pon dikira sedekah.. bagi makan kucing.. bagi gula² kat kanak²... mudah²an asbab kebajikan yg kita lakukan.. Allah hindar kita dari bala dan bencana... Insyaallah..

umialya said...

xmo fikir ye ena.. mainan tido aje tu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

jgn pikir sgt Ena..tu yg terbawa smpi ketido..Insyallah x de apa2..

hajarus said...

betul tu k.ena jgn difikir2kan sangat.. tu yg asyik terbw2 lam mimpi tu...

ieda said...

insyaallah ena .. doa banyak2 agar x der perkara buruk yg akan berlaku .. aminnn :)

mzhany said...

ena, InsyaALLAH takde apa apa. jgn terlalu byk fikir sgt k, nantikan hilang tumpuan pulak..

Mama Hanim said...

betul tu ena.. mimpi menan tido kan.. pepun, take care ye..

Redbloodsnow said...

jgn di fikir sgt kak ena. mainan tido je tu :)