Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 15 April 2011

Baru Nak Jengah Ni...



Lorrr....


Dah jam 5.00 baru nak jenguk umah???? uhuhuhuhuhuhu..
Arini cam manyak kijer la kononnya tu yeh? sampai tak nyempat nak ziarah menziarahi? cam gitu ler nampaknya.. ni pun dapat jengah sbb tunggu huby pick up... leh la wat apa yg patut kan.. ;P


Korang seme dah balik ker? alorrrrrrrrrrr... baru nak tanya khabor arini? guane deme??? eh! tetiba loghat ganu kuor.. hahah.. harap semuanya best best belaka la kan.. :D.. eh! ada ker org nak baca lagi time ni.. ekekekkee.. tak kisah la kan.. 


Tadi tengahari p Sogo & Jalan Tar... p cari adiah besday kawan2 yg akan diraikan pada Isnin depan.. Penat??? boleh tahan tapi seronok..  sambil tu dah menyelam kita minum air la.. hehehhe..nasib baik tak kembung dan pecah.. kalo tak? naye jekk.. 


Pastu belah petangnya sibuk membalut adiah la plak.. banyak gak adiahnya.. yerlah  ramai tu kakitangan yg akan diraikan.. dan itu sebenarnya diraikan buat pertama kalinya untuk tahun ni.. makanya terkumpul dari jarnuari sampai la April.. tentulah ramai kan!.. memg ramai.. termasuk me jugak.. hiki hik hik... 


K la.. nak balik dah... babai...



Hepi Wiken Semua.. 
^____________________^







7 Ulasan:

~Siti Hajar~ said...

sama la kita k.ena, sy pn br nk tgk rmh ni, sempat jengah rmh k.ena je ni...hehe

umialya said...

ena pilih sndiri ye adiah bday.. hu3

Nur Hawa Mohd Zin said...

ala...baru niat nak pergi sogo tapi batalkan sebab tak kerja..heheh..kalu tak blh jumpa akak

eMMe said...

selamat hari minggu Ena, moga minggu yg ceria buat anda sekeluarga...muahs!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mesti meriah tu kan..bestnye..

"Happy Weekend Ena"

mamalieyna said...

halllu ena...^_^..online kejap ni..
byk urusan hari ni, urusan rumah tangga, urusan kemasyarakatan..urusan business..ekeke..business menjahit lor..ekeke..sudahnya..jap je dpt layan tenet ni//huu~

Mama Hanim said...

mmg minggu ni kebizian..