Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 1 April 2011

Arini Cuti Kan????


Salam..

Hehehe... saje je wat tajuk gitu.. ngee..
Dah jumaat lagi kan.. Alhamdulillah..
Arini yang cuti tu adalah sy... weeeeeeeeeeeeeee!! 
Saje je nak rehatkan diri kat umah..
Sekali sekala.. Tak gitu??? :P
Eh! tak jugak.. ada urusan yg nak di settlekan benarnya.. 
Huby baru je p anto si kakak.. 
Sementara tu, leh la sy jalan2 ziarah pagi
Kot2 leh cover mana2 umah yg tak diziarah semalam ke kan! :D


K la.. Selamat Bekerja Ye Korang... ^___^



16 Ulasan:

ardinihumaira said...

wahh bestnye akak cuti;)

kakpah said...

cuti ye.. eloklah tu boleh berehat-rehat. Eh tak juga?

mamalieyna said...

waaah syok la..eina 2 minggu berturut sblm ni cuti on friday..hee~ syok keje 4 hari jer..lalala..

selamat bercuti..hehe..

ieda said...

amboiiiiiiiiiiiiiiiiii cuti erkkk .. jelesssssssssssss akak huhuhuhuhuh

akak kerja tapi mood cuti gaksss ekekke

atty's said...

seronoknya cuti..ni yg jeles nie

inibelogqayyummama said...

Owhh.. jelesnya dia cuti ari nih.. Dh la April fool...arinikan..??? kan?? kan??

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

iyer mek na..ari ni cuti kat kedoh, kelate ngan ganung..huhuhu

LyNn HaMzAh said...

syoknya ena...jealous la lynn...

☆ lieya latif ☆ said...

ohooooooooooooo ena bercuti ke arini...ceh..ceh,...saye sgt jeles okeyyyy heheehehe...

selamat bercuti ena...

NzA said...

nk cuti jugakkkkkk.....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya cuti...

ana said...

wah...slmt bercuti.

Mama Hanim said...

hehe..mmg best cuti kan.. samalah kt kedah ni..

Dilla Ady said...

selamat berhujung minggu ena..kelewatan menjengah ke sini...

umialya said...

bestnya ena dpt cuti lama2, akak? esok kena keje luar.. hu3

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat berhujung minggu Ena.. ;)