Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 4 March 2011

Untung Rugi



Petang Jumaat Sudaaaa.. 
Sy pulak baru nak bersiaran.. huhu.. 
Apa cer korang?? Maap la ye, lawatan pun belum dibuat rasanya arini.. Ada sesapa yg datang sini ker? errrr.. maksud sy datang ke Dataran Merdeka ni? yelah.. sempena sambutan Hari Ulangtahun Angkatan Tentera Darat yg ke 78 ni..



Kami ada gak la dok jengah2 kat luor nun bila terdengar bunyi bising riuh rendah pelbagai bunyi2an tu.. tadi pagi ada Perarakan.. dan baru2 ni ada pertunjukkan motor apa ke bendanya ntah! sbb yg tu sy tak sempat nak jengah2.. pagi tadi je sempat jengah kejap.. meriah juga kan!.. dan untungnya kijer kat sini sbb tak yah susah2 nak berebut kat Dataran tu.. kami leh tengok live dari atas bangunan Sultan Abdul Samad ni.. hehe.. Tu yg untungnya la.. yg rugi pun hado jugak.. Rugi bila sampai awal pagi punch card merah! gara2 jalan tutup sana sini.. Nasib baik kami terlepas dari tu.. sempat la punch.. :D dan petang ni sure la jammed juga nak balik ni kan!.. 



Pada sapa2 yg nak turut serta meraikan.. boleh lah datang ke sini beramai2 memeriahkannya.. bermula 4 hingga 6 Mac 2011.. Best wooo dapat tengok perarakan Tentera ni.. smart je perbarisan dorang.. heheh.. itu plak yg sy tengok.. ekekek.. 




K la.. Selamat Berhujung Minggu Buat Semua.. 
^_____^




8 Ulasan:

ita cutevirus said...

huhuhuhuh...
ena,
ita pon bz ari ni..
tak sempat bersiaran..
cume dpt jengah² je

Qaseh said...

wahh mmg beruntungnya dia....xde la tension sgt buat kejor tu...

Izan Ishak said...

mmg untung tu ena...kami kat sini kalau tgk pun dlm tv jeklah.

selamat berhujung minggu jgk buat ena n family ye~

mamalieyna said...

weeeiii bestnyer..lama tak tengok perbarisan tentera..harusla smart kan diorang tu..hehe..

happy weekend ena!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya kak..teringin nak tengok pertunjukan..cam tue

Dilla Ady said...

hepi weekend ye ena! ari ni pun dilla kebizian..huhuhu

NzA said...

dok tmpat tinggi boleh la mengendap2 ke bawah kan ena...sronok gak tu....

Redbloodsnow said...

mmg best tgk perbarisan taw. dan dan lg perbarisan yg takde cacat cela. mmg teruja tgk..hehe