Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 21 March 2011

Selamat Pagi ^____^



Assalamualaikum w.b.t.. 


Dah kijer ker korang?? hehe.. 
Sy masih dok verangan lg ni.. ahaks!
Tadi overslept lorr.. tp cikit je la..
Tapi tu.. dah le arini sekolah dah buka semula
Jammed!! adeihhh!!
Erm.. rasanya arini tak dilanda monday blues..
Mungkin sbb semalam seharian kebizian.. 
Nak on9 pun tak sempat..
Next time ler sy citer ^_^


K la..
saje je panaskan engine umah ni... hahaha.. 
Umah ni ada engine.. ;P




 






11 Ulasan:

MrS. F!zA said...

okeh² jgn panas lama2 nanti jiran marah sbb bising..ekekeke

ardinihumaira said...

vrooommmmmmmmmmmm dni datang panaskan enjin hehe

~aSHa~ said...

ok panas2kan mana yg patut dulu

LYAfrina said...

selamat pagi ena..
have a nice day!

ieda said...

vrommm treeeeeeeeeet ekekekk brek bsikal tuuu ekekke

waa same feeling ngan akak .. bangun2 eeh dah start skul ker anak2 kite huwwaaaa .. nak titionnnn layie :(

☆ lieya latif ☆ said...

amboi ena siap p anaskan enjin lagi hah kikikiki....

tu la tadi lieya gi keje pun ade sesak sikit....tapi takpe lumrah alam kan budak2 gi sekolah....hehheeh

Izan Ishak said...

morning ena!
panaskan enjin kejap je tau...vrooommmmm!!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

slamat tghari Ena..
Dh panaske engine..hehe.. ;)

Mama Hanim said...

dh ptg cmni mesti dh panas kan ena..hehe..

Redbloodsnow said...

pagi kak ena..eh opsss! skrg dh petang dah. evening kak ena! hehe

inibelogqayyummama said...

Eh..eh..dah petang dh nih...Jom get ready balikk