Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 22 March 2011

Peminat Nasi Goreng Tegar.. Calon2 Nya Adalah...



Dah sarapan ke korang??? 
Jom makan nasi goreng jom..
Nasi goreng kampung.. erk??
^__^



Nasi goreng yg rupanya tak semenggah.. hoho..








&







Inilah peminat nasi goreng tegar!
hari2 makan nasi goreng pun tak per..
Sure abis punyer.. 
Memg bertambah2 ler ini budak kalo 
makan "nasi goeng kapung"..
(slang dak irfan) hehe








10 Ulasan:

eMMe said...

patot la makin chubby dak sowang nih, hehehehe....

MrS. F!zA said...

sama cam darwisy nasi putih kalo makan tk smpai 5 mulut kalo nsi goreng habis semangkuk bertambah2..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nasi goreng sedapkan irfan..
Patutlah chubby.. ;)

LYAfrina said...

selamat pg ena...
blh geng dgn asya ni..
hari2 nk nsi greng

kakpah said...

masak nasi goreng paling senang. tak payah buat lauk bagai..

Redbloodsnow said...

serious ler plak peminat nasik goreng tegar tuh ek kak ena...hahaha. geram nah zie nk cubit pp dia yg bam bam tuh ah :D

☆ lieya latif ☆ said...

alahai senang la keje ena...anak bujang hensem ena ni suke nasi goreng rupenye.....bagus2..senang gitu...kat umah lieya ni jrang buat nasi goreng ena....selalu buat pun nasi goreng tomyam sebab sumenye tak minat nasi goreng...hangins jek aku tau heheehheeh.....

ardinihumaira said...

dni suka gak nasik goreng.. hehehe

♥♥syahadah♥♥ said...

merembes air liuqqqq!!!

Bio Aura RM650 said...

Salam singgah ;)

sebuah blog yang cantik.. nasik goreng pon favorite saya.. makanan org bujang, beli perencah campor ngn nasi;)