Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 16 March 2011

Morning



Salam..


Arini sy dah masuk opis.. huby plak yg sambung jaga budak berdua tu.. InsyaAllah.. esok dah boleh hantar kat pengasuh mcm biasa..


Maaf tak leh bebel banyak2.. kijer banyak sedang menanti.. 


Daaaaa..






11 Ulasan:

ieda said...

ok2 .. paham2 ... nanti dtg umah tau :)

ardinihumaira said...

monim kak ;)

☆ lieya latif ☆ said...

oo husben ena la yeak amik turn ari nie.....sonok laa budak2 tu dok ngan ayahnyer......

♥MAMASYAZA♥ said...

akak aritu pun cuti 3 hari, sikecik n ratu, demam, masuk ofis je, bersusun surat atas meja

me suya said...

morning.. JOm pergi lab ng SUya

eMMe said...

isk! busy lak puan Ena kite sowang nih, okeyla, buat keje dulu, setel, BW tau! selamat membz kan diri....heeee....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

morning jugak utk mek naaa :-)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sibuk nyek kak..alo siannya...

wahida said...

gud afternun!!

Dilla Ady said...

singgah sini ena..da ptg da pun....tadi pagi kebizian nk jenguk...

LYAfrina said...

lya dtg sini... dh kul 2 pagi...17.3.2011...

selamat pagi!!