Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 31 March 2011

Kita Baru Masuk Opis.. Huhuhu...



Ngah makan ke tu? hihi..
Kita baru je masuk opis ni.. 
Tadi ada Mesyuarat Agung Puspanita ke 28 kat Kraftangan Malaysia.. 
Pic??? tak snap lorrr.. maleh ler plok nak snap snap.. huhuh.. 
K la.. nak jalan2 jap..
sambil makan2.. ^_^




Ops!!
Ini bukan menu arini pong.. ngeeeee..
Jadilah.. janji ada pic sbb rasa bosan plak tgk umah kosong jekk.. :D








19 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sedap napok kuew tiau tu..banjirr
takpe..jnji ade gambor eheh

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah....char kuew tiow ni....mmg berbaiikkkkkkk....lieya pun suke ni ena.....selalu gi caiyo sg merab......mia mija pun suke gak......pedas2 pun laju mkn heheheeheh

eMMe said...

Ena, ade entry ade comment naaaa...jenguk mE plak eh, heeee~

chugie said...

sedap pulak tengok KT tu tau.. nak lah skit ena..

ieda said...

walau mcm mana sekalipunnn kuehtiaw tuu nampak menarik sgt2 .. :))

ardinihumaira said...

wow.. dni makan ayam goreng je hari ni hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

hari ni akak makan ikan bakar cicah ayer asam, fuhhh best, lepas tu tgk ada pulut durian, fuhh makan lagi, kenyang gilerr ni

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedapnye kuew tiau tu..nak..nak.. ;)

MrS. F!zA said...

perghhh!! meletops pnya CKT!

* dlu msa bljr tp2 ptg balik kuliah jalan kaki jauh2 semata nk mkn CKT sedap..Lps tu berat naik tk igt.. huhu

Dilla Ady said...

arghhh..menggoda jiwa dan raga btul kuew tiau tu..

~Siti Hajar~ said...

sedapnyer tgk pic char koew tiaw tu, meruntun jiwaku ini, akanku pekena mlm nih...haha

LyNn HaMzAh said...

sedapnyer ena...nyum nyum...

MrS. F!zA said...

k.ena, lupa nk bgtau, erm serum simplysiti ada tulis utk pigmentasi..

pigmentasi tu mmg jeragat eh?bukan sekali mslh lain?kalo bab2 kulit kasar tu fiza mmg dh hlg..jd bersinar dah xkering kasar..

nieda said...

kalau dpt mkn char kuewtiaw sedapnyer....

wahida said...

suka kalau letak udang banyak2...pergghhh...

mzhany said...

ena, sedapnya...hany ni tak mkn lagik, tunggu suami tak pulang2...adoiii mula la mcm2 nak mkn nih

umialya said...

masuk sini wajib ader makanan..bestnya!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sedap nampak...

Mama Hanim said...

perhhh..sedap tu ena..nak skit la..hehe..