Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 19 March 2011

Ke mana kah???



Watper korang?
P berpicnic kah? Jalan2 kah? ker makan2 minum petang kah? heheh.. Sy baru pas goreng cekodok.. perghh!! panas2 lagi dah ngapp! nasib baik tak melecur lidah.. macam budak2 plak sy ni.. kenkononnya nak rasa je, masin ke tawar ke kan! tapi terlupa dah namanya baru diangkat.. mesti ler panehhh!! ekekke.. Huby tak de pun sy bantai buat jugak.. selalu kalo huby ada baru bes sikit minum petang.. nasib baik ada si kakak leh temankan.. tetiba terasa nak makan cekodok lak petang ni.. dah lama dah rasanya tak masak cekodok pepetang.. hehe.. Dak irfan pulak baru ketiduran.. erm.. pukul berapa la tu nak bangunnya.. dah bangun mesti berperang lagi la nak suh tido malam kang.. suka sangat tido time2 ni.. pelik betul! tak elok kan mcm tu.. kalo kita la tertido lepas asar ni.. sure bangun paler ting tong dan badan lemau semacam je kan!.. tu sure la bangun merengek2 sat g.. dah tau dah.. hoho.. si kakak plak still lg dok layan kartunnya.. erm.. apa nak jadi lah.. umminya jugak la bowing tak dapat layan astro.. wuwu..



k la.. nanti sy sambung. rasanya bbrp hari ni mood sy cam baik sikit.. harap berterusan lah kan..
^____^



6 Ulasan:

Izan Ishak said...

salam ena.

izan pun kat umah je ni. baru pas mkn sosej cicah sos. yg 4 beradik tu dok bertekak je. mana taknya boring sbb astro takde...asyik2 gaduh je....

ardinihumaira said...

semoga modd akak baek2 sentaiasa :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

smlm & hari ni mmg x kemana2..hubby weekend pon keja..skrg weekdays menjd 'weekend' ktorg... ;)

wah..mmg sedap tu layan cekodok ptg2..mkn panas2 lg sedap...dh lama x buat cekodok...

♥MAMASYAZA♥ said...

sama la cam anak2 akak, cuti sekolah seminggu, asik ngadap citer kartun, sampai kita pn dah nak jadik kartun

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
akak buat saya lapo..nice

Redbloodsnow said...

eee besttt cokodokkk. nakk. lame zie tak mkn taw..huhu. buatnya mls weh..haha