Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 29 March 2011

Buh La Tajuk Apa Pun..



Salam... 


Alhamdulillah.. baru pas sarapan... Roti bakar + Teh O je.. jadilah kan.. alas perut yg pentingnya.. Exceli perut tak baper nak ok plak dari semalam lagikk.. ceri beri.. kalo anak2 dah lama bawak p klinik tapi diri sendiri ni cam maleh jekk nak pergi.. nak nak huby tak de plak kan.. (tp ada gak huby balik kejap jenguk anak bini dier..hehehe) memg terasa la lemah longlai je badan ni.. tu yg nak makan beria pun tak terasa nak.. makan sekadar alas perut je.. banyak minum ayorrr putih je la.. hope nanti ok la pasni...




19 Ulasan:

NzA said...

mga cpt ok.....

eB ezrin said...

xper... sng nk paham.. ;p
eh naper tuh?... dh check?

Ietams said...

byk2 minum air yer..
siannye ceri beri..mesti letih & lesu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Moga cepatlah ok ye Ena..
kita mmg x sukelah kola ceri beri tu dtg..X selesa..

ieda said...

loor ciannye .. x per dik slo2 ok .. update nie kalau ada idea , adalah ... akak mcm tu jugak :)

akak bfast nasi grg cili api + telur dadar .. dah telajak makan sedapp bebenorrr ekekkek

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alolo sian akak...semoga cepat sembuh k kak..makan ubat taw...ceri beri nie memang buat badan letih sangat kan...

eMMe said...

Morning Ena~ kene ceri beri ke? try bancuh teh pekat, minum, kot2 leh elok pas tu...take care!

Fieza79 said...

tkde selera suma ni..ntah2 ada isi..mcm kfieza hari tuu...asal tk selera je...hehe

~Siti Hajar~ said...

pewut xsihat yer, cepat2 ambik ubat yer, minum air masak byk2, sga cepat sihat yer k.ena..

Biasa la anak2 sllu didahulukan tp diri kita ni sllu dtangguh2kan..huhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yela kan..if anok yg kene ceri beri harus cpat2 g kenek..harap cepat sembuh la..
somi g kursus ke mek na?

☆ lieya latif ☆ said...

siannye ena...sure lemah semacam tu.....minum air masak byk2 yeak...take care tau..semoga sume cepat sembuh...buat mase ni pantang sikit mkn pedas2 tu...takut lagi pedih perut tuh

Nida said...

minum teh pekat-pekat.. tapi jangan buh gula

Dilla Ady said...

sian die rindu kt hubby ye..

nnti da balik hubby konpem sihat walafiat punye..hihihi

Mama Hanim said...

sian ena.. minum air byk2 ye..take care..

LyNn HaMzAh said...

minum air teh o pekat ena...mana tahu okey nanti...

wahida said...

cepat baik ye ena...

ardinihumaira said...

moga cepat sembuh, kak, amin
:)

umialya said...

ok daa??

larradanish said...

cuba try minum 100plus..insyallah boleh neutral kan asid lam perut..