Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 21 March 2011

Bawalah Daku Pergi... ^____^


Cehhh!! kemain lagi tajuk tu.. :D



Owh...WP1 dah pun bleh balik.. weeeeeeeeeeee!!
Tapi cam biasa la.. sy yg setia menanti si dia disini dan membawa pergi.. Pergi???? ahahahahhaha.. cam kena bawak larik plak kan.. keh keh keh.. ala.. msti korang paham maksud sy tu kan.. :D.. Erm.. Dari Malam tadi sampai la skrg ni.. sy rasa sangat2 kekenyangan.. hoho.. mata pun dah stim semacam jekk.. tapi terpaksa la di tahankan jua.. Apa taknya.. malam tadi makan dah lewat, banyak plak tu.. pastu lunch tadi pun sama gak.. sampai tak larat nak isi dah.. tp demi memikirkan tak baik membazir.. ku gagahkan jua untuk menghabiskannya.. ceaaaaa!! ayat tak tahan tu.. kui kui kui.. gambo makanan len kali la sy tempek yeh!.. tak rajin nak upload plak rasanya.. tp tak tau naper rajin nak mengarang skrg ni.. muahahhaha... agaknay mood nak balik dan tido.. erk???? yo lah tu... ;P



K la.. daaaaaaaaaaaaa..




8 Ulasan:

ieda said...

awat emo petang2 nie dikk ekekke

ps : moh buat TAQ dari akak nie :)

Ena said...

kak ieda,

emo???
pelik plak ena..
ayat tang mana akak kata ena emo tu ek??
erm.. kompius sudaaaaaa..

mamalieyna said...

hehe..eina pun selalu dah situasi gini, dprd membazir, baik pulun makan kan..heheh..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

BAGUSLAH TU ENA..X ELOK MEMBAZIR..
CAM LILY SKRG NI KLU MKN JARANG X HABIS..MESTI LICIN HABIS TU..TDKAN P TIMBANG LG..BERAT DH NAIK SEKILO LG..HUHU.. ;)

Fieza79 said...

selagi boleh makan, makan jela kan...hehee

ardinihumaira said...

hehe makan je kak :D

Redbloodsnow said...

hehehe...mkn je kak ena. meh lanting kat zie gak. lom bekpes ni. td pagi bekpes air kopi je..kehkehkeh :P

♥MAMASYAZA♥ said...

akak ni lagi susah hati, lagi byk mknnya