Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 1 February 2011

Selamat Pagi


Salam..


Selamat Pagi..
Cuti umum mcm ni sempena cuti Hari Wilayah sangat best layan mata kan! Nak nak.. bila cuaca hujan sesaja.. Memg nak berselubung aje la kijenyer.. hehe.. Kat sini hujan dan berangin agak kuat.. Kat tempat kawan2 mcm mana? Tapi tido sepanjang hari tu tak bagus la kan.. hoho


Tapi agenda nak p jalan2 tergendala lagi la nampaknya tp Tak pe.. masih ada bbrp hari lagi kat kg ni.. Tapi semalam dalam duk kejap hujan kejap tak tu Sempat juga kami jalan ke Pantai Bukit Keluang. Elok je sana hujan pun... duhhhhhh turun.. Tapi rebas or renyai2 je.. Budak2 tetap dok main kat playground kat situ. Kami leh la lepak kat pondok yg disediakan. Sambil makan2 satay ikan.. Sedap!! Nak p lepak kat tepi pantai sangat la menakutkan. Ombak besar wooooo!! scary mak!! So, tengok dari jauh je la.. Lebih kurang 45 minit ke sejam camtu lepak kat situ, Kami pun pulang ke sarang.. hihi..


Tak pe la.. yg pasti dapat gak tunaikan janji pada si kakak
yg dok beria nak p pantai.. 


K la.. nanti sambung lagi yeh! ^______^



15 Ulasan:

NzA said...

sejuk bila dengar nk p pantai.....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

oo mek na ni org besut ye?
besnye satey ikang..lokcing ke ape nama dia

kita balik ganu gok mek na..
lusa..ehehhe
amek cuti isnin n selasa depan


balik 3 branok je ke? naik belon ye?

Ena said...

kak nza,
a'a hehe..


rose,
a'a rose, besur mali.. tp sedara mara banyok dok beloh kuala trg sana nun..

erm.. dok naik belon pun.. naik kete gok cam biasa.. adik yg dok JB tu temankan & drive sekali.. ekekeke.. kalo tak.. dok sapa gok ni..

selamat balik kg gok utk mu rose.. hati2 kalo driving.. hujang lebat ler ni..

Fieza79 said...

owhh sonok nya...leh tarik selimut lagi ni...hehee

tgh bercuti kat kg ye..selamat bercuti..kita maseh keje..huhu

LYAfrina said...

SELAMAT PAGI.. BALIK GANU ERK.. KALO ADA JODOH..JUMPE!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak best kat kg...jangan lupa kepok lekor eida taw..hehhehe :P

yunz_02 said...

uwaaaa bestnye kl coti..

eMMe said...

sunuknye, cuti panjang, selamat bercuti!

LyNn HaMzAh said...

syoknya balik kampung...lynn nie ingat nak berjalan juga cuti raya cina nie...

Dilla Ady said...

beshnye cuti panjang ye..sonot la budak berdua tu ye..jejalan kampung..tepi pantai lak tu..tp jejaga eh ena,ombak tgh besau nih..bahaye!

ita cutevirus said...

owh!!
kali ni turn ena plak bercuti kat kampung yer...
hati² tau.. jgn tak balik kl udah le..
takut stuck kat banjir plak

~Siti Hajar~ said...

Salam k.ena..

Br sempat jengah ke cni..

ooo...blk kg yer, sonok la yer..

Bestnyer p pantai tp sblh pantai timur mmg besar2 ombaknya, mmg scary la..

kakpah said...

Seronok nya balik kampung...
'balik kamp0ung' bagi kakaph dah tinggal hanya kenangan...

ana said...

selamat bercuti.

rynas said...

bestnya balik kg...