Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 2 February 2011

Selamat Bercuti Buat Semua


Salam..


Dah pun petang lagi.. Rasa sangat cepat la masa berlalu.. cam tak puas jer lagi dok kat kg ni.. huhu.. tapi nak wat camner kan, kalo balik KL lewat2 kang jammed plak.. so, kena la kembali di saat ramai yg baru nak memulakan cuti2.. hihi.. Tak pe.. balik KL nanti rak lekat kat umah jugak sbb ikut huby ker Majlis kawin kawan dier... eH! kawan sy jugak la sbb sama2 belajar dulu.. Tu pun kalo sy rasa larat nak ikut.. kalo tak, dok umah jer la.. penat woo!! kalo naik belon tu best la sikit kan.. hihi..


K la.. Selamat Bercuti Buat Semua Kawan2
Berhati2 Di Mana Saja Berada..
Bahaya Ada Di Mana2.. 


4 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Owh..dh nk blk KL erk..mesti dh sampai ni kan..Apapn..SELAMAT BERCUTI YER..!

Ena said...

lily,
lpm sampai lagi.. InsyaAllah.. esok pg baru bertolak balik.. Doakan kami ye.. :D

Nida said...

Selamat bercuti... kak Nida tiga tahun bercuti.. hehe

Ena said...

kak nida,

wahhhhhhh..
bestnyerrr kak..