Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 19 February 2011

Sedikit Cerita Di Dewan Merdeka PWTC Sempena Malam Anugerah Sri Angkasa 2010.


Ada yg masih belum tidur? buat apa tu? heheh.. nyibuk plak.. ngee.. Sy baru setengah jam sampai umah.. Mengantuk?? of course la kan.. cuma nak update  sikit pasal Anugerah Sri Angkasa 2010 kali ni. Rasanya sebelum ni hanya dibuat di Auditorium P.Ramlee, kali ni di Dewan Merdeka, PWTC. Lebih besar la kekdahnya..


Sebenarnya masa sy balik tadi, Majlis belum selesai.. tp memandangkan sudah kepenatan seharian kat sana.. Esok nak sambung lagi.. dan esok adalah kemuncaknya. Itu yg kami balik awal sedikit dari petugas yg lain.. Artis?? erm.. memg ramai. Artis pertama yg sy jumpa adalah Adira AF tu, lepas tu ada Shila ND Lala, Jaclyn Victor, Ning Baizura, Kyrell DJ sinar Fm yg dulu kat Era.fm dan merangkap pengacara majlis dan bersama 2 lagi temannya.. Pastu ada Fauzi Nawawi & Lisdawati, KRU, Saiful Apek, Ebi Fana, Izwan Pilus, Elfira Loy dan ramai lagi la.. tak larat nak taip sudaahhh.. huhu.. Seyes memg ramai artis tapi.. 


Tapi sekeping gambo bersama mereka sy tak snap! huhu.. Sbb?? sy malu nak bergambor ngan dorang tu.. Lg pun kamera pun tak bawak. Memg ada camera hp, tp gambar tak cantik kalau amik dalam dewan. So, maleh nak amik.. simpan kat dalam memori kapla sudah la.. heheh.. Cuma satu je.. mereka2 tu semua sebenarnya lebih nampak slim diluar berbanding dalam tv.. Malah kulit dorang juga sangat terserlah putih gebu dan cantik..


K la.. ngantuk tetiba.. sy stop dulu la yeh! nanti sy update lagi.. 


Daaaaaaaaaaa..


 Note: Apa citer sebenarnya kan entry ni? Artis??? keh keh keh.. 







5 Ulasan:

ehyeke said...

mesti best kn..hihi

♥MAMASYAZA♥ said...

depa slalu g spa, lulur bagai, pasal tu kulit putih gebu..hehehehe

NzA said...

wah mesti bestkan tgk gelagat depa tu....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mlm ni ada langsung kat TV kan Ena..
Wah syoklah Ena..dpt jumpa ramai artis.. ;)

shila ariff said...

salam ena,

wah...terlibat ngn anugerah sri angkasa ke??..mesti bestkan???...