Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 15 February 2011

Salam Maulidur Rasul



As'salam...


P mana korang arini? heheh.. masuk2 terus tanya soalan.. hihi.. Ada yg menyertai sambutan Maulidur Rasul kat Putrajaya ker tadi?? Alhamdulillah.. kami cuma sempat tengok Perarakan kat TV ajer.. Jadilah kan.. Saper menang?? KPKK yg menggungguli... Tahniah pada warga KPKK.. Walaupun tahun ni sy tak terlibat, tapi tetap menonton..dan tompang sekali happy..  ^__^


Tadi pagi sempat la juga isi masa dengan p Taman Tasik Ampang Hilir.. Kenkonon nak p jogging la.. sekali terlupa plak, sport shoes sy dah pun di tinggalkan kat Jengka masa kursus aritu.. gara2 masuk gua sampai tertanggak tapak dan terus rosak.. erm.. dah lama pun usia kasut sy tu.. dah masanya utk tidak berkhidmat utk sy lagi.. hihi.. Tetiba plak citer pasal kasut.. heheh..


Makanya, sy hanya temankan hubyy jogging dan melayan hero dan heroin tu main kat playground.. jadilah kan.. Ada gak kelebihan cuti arini.. Kalo weekends tu susah sikit la.. Schedule hubby penuh.. huhu..  


K la.. panjang lak stori mori.. Sebenarnya just nak ucapkan:-


~ Salam Maulidur Rasul Buat Semua ~

^___^






7 Ulasan:

Izan Ishak said...

salam maulidur rasul jug abuat ena sekeluarga...

kami pun kat umah je ni. en hubby kije cam biasa~

ardinihumaira said...

salam maulidur rasul, kak ;)

NzA said...

salam maulidur rasul ena n slamat brcuti.....

Gieyana said...

Salam Maulidur Rasul..:D

mamalieyna said...

Salam maulidur rasul ena!

ooh bestnyer walau sekadar jln2..beriadah la jugak tu..hehe..

eina, en hubby takde, tp tetap kuar gak, soping brg dapur sket..seb baik giant dekat je dgn umah..hehe..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Maulidur Rasul Ena..

pg td duk umah jer..ptg baru bawa Qis jenjln p Taman jer.. ;)

ana said...

salam maulidur rasul...